Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز و عجیب سیتی برای مسی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی می‌خواهد برای به خدمت گرفتن لیونل مسی، علاوه بر پول نقد سه ستاره‌اش را پیشنهاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی خود را آماده می‌کند تا پیشنهاد بزرگی را برای بارسلونا ارائه دهد و با آن فوق ستاره این باشگاه را بدزد. این پیشنها شامل 100 میلیون یورو به علاوه بازیکنانی چون برناردو سیلوا، گابریل ژسوس و اریک گارسیا می‌شود.

این در خالیست که بارسا در پاسخ به خروج لیونل مسی، خواسته تا 700 میلیون بند آزادی او پرداخته شود.

از اینجا به بعد یک نقطه شروع که باعث افزایش تنش می‌شود: نابغه آرجانتینی می‌فهمد که طبق یک بند قید شده در قراردادش می‌تواند به گونه رایگان نیوکمپ را ترک کند اما بارسا یادآوری می‌کند که قبل از جون 2020 این اتفاق می‌توانست رخ بدهد ولی حالا از زمان آن گذشته است.

 

اکنون در این آشفتگی یک بازیگر سوم به نام منچسترسیتی پیش گام شده است.

مسی با گواردیولا تماس گرفت تا تمایل خود را برای پیوستن به پروژه‌اش اعلام کند. و این تکنسین پاسخ داده که اگر او تصمیم به ترک بارسا گرفت آنها همه کارهای ممکن برای جذب کردن او را انجام می‌دهند. در سیتی همه منتظر هستند تا ببینید که چگونه موضوع قراردادی پیشرفت می‌کند اما در حال حاضر پیشنهادی برای بارسا آماده می‌کنند.

سیتی تلاش می‌کند تا پیشنهادی را ترتیب بدهد که با آن فیرپلی مالی را نقض نمی‌کند و هدف آنها این است که اطمینان حاصل کند که هزینه‌ها بیش از درآمد نخواهد بود. به همین دلیل در صورتی که سرانجام بارسا با این انتقال موافقت کند آنها طرفدار هزینه کردن بیش از 100 میلیون یورو نیستند. اما آنها حاضرند تا سه فوتبالیست را به این عملیات اضافه کنند.

سه نام اصلی که آنها فکر می‌کنند می‌تواند سران بارسا را ترغیب کند، گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا است. از میان این سه نفر بارسا خیلی از مُهاجم برزیلی پشتیبانی می‌کند که هنوز دورانش را در سیتی ادامه می‌دهد. برناردو سیلوا بازیکنی است که مدنظر بارسا است ولی سیتی با اریک گارسیا قرارداد دارد که در سال 2021 به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала