Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قول پی‌اس‌جی به مسی؛ با انتقال لئو، نیمار و دی‌ماریا را حفظ می‌کنیم

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن به مدیر برنامه‌های فوق ستاره بارسلونا تعهد کرده است که در صورت انتقال این بازیکن، نیمار و دی ماریا دو دوست صمیمی او را هم حفظ خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌جرمن با خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی تماس گرفته است تا نظر او را درباره موافقت و یا مخالفت با پیوستن این فوق ستاره آرجنتینی به این باشگاه پاریسی مطلع شود.

Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تماس تلفنی نیمار با مسی و لئوناردو با پدر مسی؛ ادعای اسپورت رد شد

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی، لئوناردو به پدر مسی قول داده است که در صورت پیوستن این بازیکن به تیم پاریسی اجازه جدایی را به نیمار و دی ماریا دو دوست صمیمی او ندهد. در صورت پیوستن مسی به پاری‌سن‌جرمن امباپه هم تیم را ترک نخواهد کرد و آن وقت پاری‌سن‌جرمن قوی ترین خط حمله جهان را خواهد داشت و بسیار به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک خواهد شد.

پیش از این نیز توماس توخل سرمربی پی‌اس‌جی بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به احتمال حضور مسی گفت که هر باشگاه و مربی از این بازیکن استقبال خواهد کرد. دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستر سیتی مشتری جدی این فوق ستاره آرجنتینی هستند و در صورت جدایی راهی یکی از این دو باشگاه خواهد شد.

بحث جدایی مسی از بارسلونا بسیار جدی است و این بازیکن در آستانه جدایی از آبی اناری ها است.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала