Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد حقوقی بارسا – لئو؛ مسی رایگان یا مسی 700 میلیون یورویی؟

© AP Photo / Manu FernandezLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی می‌خواهد بدون پرداخت مبلغ فسخ قرارداد از بارسلونا جدا شود، در حالی که باشگاه پیشنهادی کمتر از 700 میلیون یورو را نمی‌پذیرد.

به گزارش اسپوتنیک، آخرین خبرها درباره آینده لیونل مسی حاکی از این است که او بر موضع خودش اصرار دارد و می‌خواهد با فعال کردن بند فسخ قرارداد از بارسلونا جدا شود.

Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
مسی با مدیریت بارسلونا دیدار می‌کند؛ لئو به دنبال خروج مسالمت‌آمیز

نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد، باشگاه بارسلونا به مسی اعلام کرده بندی که به موجب آن می‌تواند در پایان هر فصل درخواست جدایی بدون مبلغ فسخ کند به پایان رسیده، اما مسی اعتقاد دارد این بند به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن فصل هنوز معتبر است. با این حال باشگاه بارسلونا هم نمی‌خواهد هیچ پیشنهادی کمتر از 700 میلیون یورو که بند اصلی فسخ قرارداد کاپیتان است را بپذیرد و با این تفاسیر بعید است باشگاهی بتواند چنین مبلغی پرداخت کند.

اما در صورت اصرار مسی به جدایی، بارسلونا چاره‌ای جز پذیرش این تصمیم ندارد و در این صورت تنها با دریافت 700 میلیون یورو اجازه جدایی لیونل مسی را صادر خواهد کرد. در حال حاضر موضع باشگاه به طور کامل حفظ بازیکن و توافق با اوست و آنها معتقدند هنوز هم شانس برای حفظ لیونل مسی وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала