Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پاری‌سن‌ژرمن در مورد مسی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина
لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام اکیپ، تیم پاری‌سن‌ژرمن خبر تماس لئوناردو مدیرورزشی خود با پدر لیونل مسی را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌ژرمن که مصمم به استفاده از شرایط است، با تمایل به جدایی مسی از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار گرفت. با این وجود در باشگاه پایتخت هر آشتی را انکار می‌کنند.

لیونل مسی فرزند این باشگاه خودش را در پایان کار در بارسلونا نمی‌بیند. برنده شش توپ طلای جهان به باشگاه اعلام کرد که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات برود کافی است که تأثیر بمبی در فوتبال کره زمین داشته باشد. اکنون همه نگاه‌ها به تیم هایی است که احتمالاً لیونل مسی را بازیابی می‌کنند و تعداد آنها زیاد نیست. در حالی که به نظر می‌رسد منچسترسیتی تیم مورد علاقه جدی مسی است ولیPSG  را هم نمی‌شود فراموش کرد که شریاط فوق ستاره آرجانتینی را دنبال می‌کند. علاوه بر این، لئوناردو قبلا به خورخه مسی پدر و وکیل‌اش تماس گرفته بود تا از علاقه‌اش با خبر شود، نسخه‌ای که باشگاه رد می‌کند.

پی اس جی تماس با پدر مسی را تکذیب کرد

اکیپ امروز در بخش خبری خود اعلام کرد که پی‌اس‌جی مایل بود اطلاعات مربوط به درخواست لئوناردو به پدر لیونل مسی را انکار کند. با این وجود با اطمینان از اینکه مدیر ورزشی PSG واقعاً با خورخه مسی تماس گرفته تا از اهداف فوق ستاره بارسلونا مطلع شود. بنابراین به نظر می‌رسد یک بازی غیرواقعی در جریان بوده که باشگاه در آن ارتباطی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала