Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی آرسنال در سوپر جام انگلیس؛ کلوپ هم به آرتتا زانو زد + عکس

© REUTERS / PAUL CHILDSArsenal yarı final kapısını araladı
Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال با شکست لیورپول در ضربات پنالتی موفق شد قهرمان سوپرکاپ انگلیس گردد و آرتتا دومین جام را برای توپچی‌ها به ارمغان آورد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار سوپرکاپ انگلیس، موسوم به کامیونیتی‌شیلد یا جام خیریه امشب میان دو تیم آرسنال و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن برگزارش شد.

دو تیم درحالی امشب به مصاف هم رفتند که لیورپول در لیگ برتر به قهرمانی رسیده بود و آرسنال هم موفق به قهرمانی در جام حذفی شده بود.

این دیدار با برتری لیورپول‌ها آغاز شد و این تیم حملات خطرناکی بالای دروازه آرسنال داشت.

آرسنال اما مقاومت کرد و آهسته آهسته ریتم بازی را در دست گرفت و بازیکنان این تیم برای باز کردن دروازه آلیسون نیز تلاش‌هایی انجام دادند.

در دقیقه 12 اوبامیانگ که در دیدارهای مهم برای آرسنال گول‌های سرنوشت‌سازی به ثمر می‌رساند، موفق شد دروازه آلیسون را با زیبایی هر چه تمام‌تر باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

نیمه نخست این دیدار گول دیگری در پی نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند تا سرنوشت قهرمان در نیمه دوم مشخص گردد.

در نیمه دوم لیورپولی‌ها برای جبران نتیجه پیش کشیدند و کلوپ هم مهره‌ها نچندان مؤثر خود را از بازی بیرون کرد و بازیکنان تازه نفس برای جبران نتیجه به زمین فرستاد.

تعویض‌های کلوپ طلایی بود و در دقیقه 73 مینامینوی جاپانی موفق شد گول مساوی را به ثمر برساند.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گول دوم و برتری انجام دادند اما نتیجۀ در پی نداشت.

بازی در پایان 90 دقیقه برنده نداشت و بدون وقت‌ها اضافه به ضربات پنالتی رفت تا قهرمان این جام مشخص گردد.

در ضربات پنالتی آرسنال بهتری عمل کرده و با گول کردن هر 5 پنالتی‌اش موفق شد لیورپول را با نتیجه 4-5 شکست دهد و قهرمان جام خیریه شود.

با این قهرمانی آرسنال موفق شد شانزدهمین جام خیریۀ خود را به دست آورد و پس از یونایتد همچنان تیم پرافتخار این رقابت‌ها است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала