Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کادناسِر؛ مسی بند آزادی 700 میلیونی ندارد

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کادنا سر در تازه‌ترین خبرش مدعی شده که بند آزاد سازی 700 میلیون یورویی در بارسلونا وجود ندارد برای مسی وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حماسه انتقال لیونل مسی اتفاق دیگری رخ داده چرا که گفته می‌شود بند خرید 700 میلیون یورویی مسی در سال آخر وی قابل اجرا نیست، به اساس ادعای کادنا سر آخرین تمدید قرارداد مسی در سال 2017 وی را برای سه فصل دیگر به اضافه یک گزینه اضافی اختیاری در این باشگاه انجام شد و بند آزاد سازی عظیم او برای فصل اختیاری 21-2020 اعمال نمی‌شود.

بارسلونا با استناد به بند آزادی وی سعی در پیوند دادن به مسی را داشت اما به نظر می‌رسد پیش از این وکلا که از این استثنا خبر داشتند، در حالی که ممکن است این باشگاه هنوز متوجه نشده باشد.

به گزارش میرور گفته می‌شود منچسترسیتی به امضای قرارداد با مسی نزدیک است و همچنین پپ گواردیولا نیز تمدید خواهد کرد.

نماد بارسا بار دیگر تأکید بر خروج از این باشگاه نمود در حالی که سیتی در حال حاضر اصلی ترین مقصد قرارداد مسی یاد می‌شود.

سیتی معتقد است که با انجام این قرارداد پر سر و صدا می‌تواند گواردیولا را برای سه سال دیگر در ترکیب نگه دارد و مسی همچنین مایل است سرمربی سابق‌اش در صورت کسب لیگ برتر همچنان بماند.

تصور می‌شود که مسی و گواردیولا هر دو به حضور هم‌دیگر در این باشگاه احتیاج دارند و ظاهراً آنها به یک توافق دو طرفه سودمند نزدیک هستند.

وکلای مسی معتقدند که با ارسال یک بوروفکس که بارسلونا را از قصدش برای ترک در روز سه شنبه مطلع کرده، او به دلیل بند مورد بحث و جدال در قراردادش اکنون بازیکن آزاد است. اما بارسلونا به جای این‌که سعی کند سیتی را برای پرداخت مبلغ آزادی فرض شده خود مبلغ 629 میلیون پوند متقاعد کند، امیدوار است پول نقد به مبلغی حدود 250 میلیون پوند به علاوه بازیکن را به این باشگاه بپردازد که به احتمال زیاد به نبرد قانونی منجر می‌شود.

در قرارداد مسی آمده است که اگر وی می‌خواهد تا 10 جون ترک کند باید به باشگاه اطلاع داده شود تا از بندی که به او اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد برود استفاده کند.

مسی استدلال می‌کند که این تاریخ به معنای پایان فصل است و شرایط استثنایی تاخیر ویروس کرونا باعث می‌شود که وی با استفاده از آن سه شنبه گذشته این معیارها را برآورده کرد. منچستر سیتی به وضوح با باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب مسی در رقابت است، PSG ، اینترمیلان و یوونتوس همه وارد جنگ پیشنهادات می‌شوند.

بارسا اظهار داشته كه آنها هیچ علاقه‌ای به مذاكره ندارند و جبران بازیگران سیتی را که شامل گابریل ژسوس و برناردو سیلوا ( به عنوان سازندگان در معامله مبادله پیشنهاد شده‌اند) را نمی‌پذیرند.

در همین حال به نظر می‌رسد رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا در حال انتقال از مسی است. زیرا او قصد دارد ممفیس دپای مهاجم لیون، جورجینیو واینالدوم، سادیو مانه را به خدمت بگیرد اگرچه لیورپول مقاومت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала