Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار دشوار بارسا برای جذب اوبامیانگ

© REUTERS / PAUL CHILDSArsenal yarı final kapısını araladı
Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ در پایان قراردادش در سال 2021 در سراسر اروپا حسادت را برانگیخته است و به ویژه بارسلونا شرایط او را مدنظر دارد. با این حال کاتالان‌ها به راحتی مجبور اند از او کنار بکشند.

بار دیگر در این فصل پیر امریک اوبامیانگ یکی از مردان قدرتمند توپچی‌ها بود، مهاجم سابق بوروسیا دورتموند که در نیمه نهایی و سپس در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی و چلسی دبل کرد، گل‌زنی‌اش را بار دیگر در مقابل لیورپول قهرمان لیگ برتر در دیدار نهایی سوپرجام انگلستان تکرار کرد. گل او برای توپچی‌ها جهت رسیدن به دومین جام در طول فصل مهم و سرنوشت ساز بود.

در پایان قراردادش در سال 2021 مهاجم ملی پوش آرنسال زیر نظر باشگاه‌های مختلف اروپا از جمله بارسلنا و اینترمیلان قرار گرفته است.

کاتالان‌ها بیش از یک سال است که وضعیت اوبامیانگ را رصد می‌کنند بدون اقدام عملی و این مسیر اولویت باشد، با این حال ورود رونالد کومان که لوئیز سوارز را به سمت خروج سوق داد، می‌تواند دستیابی به موفقیت در این مسئله باشد. اکنون خیلی دیر به نظر می‌رسد زیرا گفته می‌شود مقامات لندنی نزدیک به توافق برای تمدید مهاجم شان هستند.

توافق حاصل شده بین دو طرف؟

به اساس ادعای فابریزیو رومانو، پیر-امریک اوبامیانگ قرارداد خود را در تیم آرسنال تمدید خواهد کرد همانطور که ما منحصراً به شما اعلام کردیم. گفته می‌شود مُهاجم 31 ساله دو پیشنهاد دیگر را رد کرده است. خبر خوب برای میکل آرتتا که می‌تواند در برنامه خود برای بازسازی آرسنال روی بهترین عنصرش حساب کند. 9 ماه پیش معاون سابق پپ گواردیولا در منچسترسیتی پس از جام حذفی، دومین جام خود را با توپچی‌ها بدست آورد و دومین شکست را برابر یورگن کلوپ تحمیل کرد. در عرض چند ماه در همین حال بارسلونا که هرگز رویکرد مشخصی را برای مُهاجم گابونی انجام نداده بود می‌تواند به لاوتارو مارتینز که هم چندین ماه زیر نظر بوده، بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала