Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

73درصد هواداران بارسلونا مخالف جدایی رایگان لیونل مسی!

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نظرسنجی انجام شده از سوی یک رسانۀ اسپانیایی، هواداران باشگاه بارسلونا به این باور هستند که ستاره تیم شان نباید به صورت رایگان جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به 73 درصد هواداران باشگاه بارسلونا معتقدند که لیونل مسی نباید به صورت رایگان راهی تیمی دیگر که به احتمال فراوان منچسترسیتی است، برود. این نظرسنجی که در برنامه ویژه مختص مسی در یک شنبه شب روی آنتن رفته چنین نظری را دریافت کرده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
پیام رییس جمهور آرجنتین به مسی: برگرد همین‌جا!

روز گذشته لالیگا به پرونده مسی و بارسلونا به نفع باشگاه رای خود را صادر کرد تا مشخص شود که برای خرید لئو هر تیمی باید بند فسخ جداسازی او را بپردازد. لالیگا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بند فسخ مسی رایگان نیست و 700 میلیون یورو قیمت دارد. پس از نشر این خبر «اونداسرو» اسپانیا در خبری عنوان کرد که اتفاقا مسی در این پرونده پیروز می‌شود و می‌تواند یک طرفه فسخ کند و به نوعی رایگان راهی تیمی دیگر شود.

اکنون تا مشخص شدن وضعیت مسی، این بازیکن در خدمت باشگاه بارسلوناست و این باشگاه می‌تواند برای ستاره خود قیمت بگذارد. بارسا یا 700 میلیون یورو برای مسی طلب می‌کنند یا اینکه پای میز مذاکره به مبلغی پایین‌تر رضایت خواهند داد. موضوع بند فسخ 700 میلیون یورویی مسی به خبر یک رسانه‌های اروپایی مخصوصا اسپانیا بدل شده و TV3 به همین دلیل از هواداران نظرسنجی‌ای به عمل آوردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала