Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام عجیب یک هوادار باشگاه اشتوتگارت؛ جمع‌آوری 900میلیون یورو برای خرید لیونل مسی

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک هوادار باشگاه اشتوتگارت آلمان تلاش دارد برای خرید فوق ستاره بارسلونا به باشگاه‌اش کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم آرتمن، یک هوادار باشگاه اشتوتگارت آلمان صفحه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مالی با هدف 900 میلیون یورو ایجاد کرده است. او تلاش دارد پول بوندس لیگا را برای خرید ملی پوش آرجنتینی جمع کند.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
افشای جزییات قرارداد منچسترسیتی با لیونل مسی

پس از گذشت پنج روز از زمان ایجاد این صفحه، تنها 262 یورو از هدف تعیین شده جمع‌آوری کرده است. این هوادار اما می‌گوید که اگر نتواند به هدف تعیین شده برسد، یا مسی به باشگاه دیگری برود، مبلغ جمع‌آوری شده را به یک نهاد خیریه آب داده می‌دهد.

در توضیحات در صفحه GoFundMe آمده است:«ما طرفداران VfB در حال جمع آوری پول برای پرداخت هزینه انتقال لیونل مسی هستیم.» یکی از کاربران توییتر پس از دیدن تلاش برای جمع آوری کمک‌های مالی برای خرید لیونل مسی در صفحه‌اش نوشت:« این بهترین کاری است که من در تمام طول زندگی‌ام دیده‌ام.» در همین رابطه، کابر دیگری نوشت:«این کار تان افسانۀ بیش نیست.»

دیروز وقتی لالیگا با انتشار یک بیانیه از موضع باشگاه بارسلونا حمایت کرد این خبر نوع نگاه رسانه‌های انگلیسی را تغییر داد. این رسانه‌ها از جمله روزنامه دیلی استار امروز اعلام کردند با حمایت لالیگا از بارسا حالا انتقال مسی به سیتی بیش از پیش دشوار شده و احتمالش به مراتب کمتر شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала