Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران در بارسا؛ «لائوتارو مارتینز» در اینتر ماندنی شد

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درخواست جدایی فوق ستاره بارسلونا از این تیم سبب شده که هموطن او در اینتر درباره قبول پیشنهاد بازی در نوکمپ تجدیدنظر کند.

به گزارش اسپوتیک، نشریه کوریره‌دلواسپورت ایتالیا مدعی شده طوفانی که در بارسلونا پس از درخواست لیونل مسی برای فسخ قراردادش با این تیم به راه افتاده، ضربات جانبی فراوانی به این تیم خواهد زد که یکی از آنها منصرف شدن لائوتارو مارتینز برای بازی در نوکمپ است.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
مدیر برنامه‌های «لاوتارو مارتینز»: او در اینتر خوش‌حال است!

با اینکه شرایط بارسلونا این روزها در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد و کاتالانها از این می ترسند که دارایی بزرگشان لئو مسی را از دست بدهند ولی این تنها خبر بدی که ممکن است بارسا در روزهای آینده دریافت کنند نیست. اکنون اما ظاهراً دیگر خود مارتینز هم نمی‌‌خواهد راهی بارسلونا شود، چون می‌داند که امکان دارد در این تیم فرصت بازی در کنار هموطنش را نداشته باشد.

بارسلونا، مارتینس را به عنوان جانشین لوئیس سوارز مدنظر داشت اما اگر خروج مسی از این تیم قطعی شود، احتمالاً باید گزینه‌ دیگری برای جانشینی مهاجم اروگوئه‌ای خود پیدا کند. مسی در گذشته به مسئولان باشگاه توصیه کرد که هموطنش را به نوکمپ ببرند اما رقم بالایی که اینتر برای فروش مهاجم 23 ساله‌اش تعیین کرد، سران تیم کاتالان‌ را از انجام این کار باز می‌داشت.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала