Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر تنومند گرگ‌ها به کرونا مبتلا شد + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آداما ترائوره پس از مبتلا شدن به کرونا نمی‌تواند در اردوی لاروخا شرکت کند.

به گزارش اسپوتنیک، آداما ترائوره وینگر تیم ولورهمپتون به ویروس کرونا مبتلا شده و با مثبت شدن تستش نمی‌تواند در اردوی تیم ملی اسپانیا شرکت کند.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
انریکه مردانش را به اردوی اسپانیا فراخواند؛ فهرست جدید تیم ملی اسپانیا اعلام شد + عکس

تمام اعضای تیم لوئیس انریکه تست‌های مربوط به کرونا را پشت سر گذاشتند تا با سلامتی کامل در تمریات حضور یابند اما حالا خبر رسیده علاوه بر اویارزابال که به کرونا مبتلا شده، آداما ترائوره هم کرونا دارد و دومین عضو کرونایی تیم ملی اسپانیا است. به این ترتیب ترائوره به دلیل قوانین مراقبتی و پروتکل‌های ایجاد شده توسط یوفا نمی‌تواند در بازی‌های لیگ اروپا که چند روز آینده برگزار می‌شود شرکت کند.

این دومین بازی است که ترائور دچار بدشانسی می‌شود و شانس بازی برای تیم ملی اسپانیا را از دست می‌دهد. او در ماه نوامبر هم به تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل مصدومیت نتوانست با لباس تیم ملی اسپانیا به میدان برود. تیم ملی اسپانیا در ماه سپتامبر در چهارچوب لیگ ملت‌های اروپا باید مقابل تیم‌های آلمان و اوکراین قرار گیرد که ترائوره به دلیل کرونا آن‌ها را از دست داده است.

گفتنی است به زودی تست‌های جدید از او گرفته می‌شود تا در صورتی که دیگر به کرونا مبتلا نباشد، بتواند در اردوی تیم ملی اسپانیا شرکت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала