Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت، نام «راشفورد» را از تیم ملی انگلیس خط زد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت نتوانست در فهرست تیم ملی انگلیس قرار گیرد و و جک گریلیش به جای او به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی انگلیس برای رقابت های پیش روی لیگ ملت های اروپا، مارکوس راشفورد را به اردوی این تیم این کشور فراخوانده بود اما مصدومیت کهنه این بازیکن بار دیگر سبب شد او از فهرست سه شیر انصراف دهد و به همین خاطر گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس نام او را از فهرست این کشور خط زده است.

مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
راشفورد همچنان به دنبال کوپن غذایی برای کودکان + عکس

بر ساس تصمیم سران انگلیس، جک گریلیش بازیکن تیم فوتبال استون ویلا که در این فصل بازیهای خوبی از خود بروز داد به تیم ملی انگلیس دعوت شد. راشفورد در جریان رقابت های لیگ اروپا از ناحیه مچ پا آسیب دید. رقابت هایی که همین دو هفته پیش به پایان رسید و یونایتد با شکست برابر سویا که در نهایت نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد، از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

با این حال راشفورد پس از کنار گذاشتن از تیم ملی انگلیس در مسابقات لیگ ملت ها هفته آینده باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به هفته اول لیگ برتر انگلیس برسد. یونایتد یک هفته اضافی برای آماده شدن برای فصل جدید لیگ برتر فرصت دارد و در 19سپتامبر بازی اول خود را مقابل کریستال پالاس آغاز خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала