Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی همکار بارسلونا در پروژۀ فروش «سوارز» به یوونتوس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه ناپولی با تعلل در فروش یکی از بازیکنان خود احتمال پیوستن مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا به بانوی پیر را افزایش داده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس با ورود پیرلو رسما اعلام کرد که ایگوایین را در برنامه آینده تیم قرار نخواهد داد در نتیجه این تیم خواهان یک شماره 9 کامل شد.

گابریل خسوس/ ژسوس - اسپوتنیک افغانستان
مهاجم منچسترسیتی گزینه جانشینی سوارز در بارسلونا

انتخاب اول این تیم ادین ژکو از رم بود اما خود رم میخواهد میلیک را از ناپولی جذب کند و در صورت خرید این بازیکن اجازه خروج ژکو را از تیم بدهد. این روز ها اما گفته میشود معامله این تیم ها به بن بست خورده است و در نتیجه یوونتوس در جستجو یک شماره 9 کامل با لوییس سوارز تماس گرفته است.

تماس اولیه با مدیر ورزشی بارسا و نماینده بازیکن گرفته شد و بعد از فهمیدن خروجی بودن این بازیکن حالا قرار است مذاکره دوم شروع شود تا دستمزد و عقد قرار داد مطرح شود. گفته میشود یوونتوس میخواهد همان دستمزد بارسا را به سوارز بدهد که 10 میلیون یورو است اما با توجه به قوانین مالیاتی ایتالیا این رقم به 15 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

از سوی عقد قرار داد هم ممکن است 2 الی 3 باشد. فعلا همه چیز به تصمیم ناپولی بستگی خواهد داشت اگر آن ها تصمیم به فروش بازیکن خود بگیرند قطعا یووه به سراغ گزینه اول خود یعنی ژکو خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала