Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزیئات سفر مخفیانۀ «پپ گواردیولا» به بارسلونا فاش شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی دو روز پیش و قبل از ترک بارسلونا با لیونل مسی دیدار کرد و در مورد تمام اتفاقات اخیر گفت وگو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا روز گذشته پس از سفر چند روزه در بارسلونا سرانجام به شهر منچستر بازگشت. رسانه‌های اسپانیایی گزارش کردند لیونل مسی در شهر بارسلونا دیداری با پپ گواردیولا داشته و با او در مورد جدایی از بارسا و پیوستن به سیتی صحبت کرده است.

Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
ادامه تلاش‌های منچسترسیتی برای جذب ابر ستاره بارسلونا

نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» گزارش داده که پپ مسی را رو در رو ندیده ولی به نقل از رادیوکاتالونیا با او تلفنی صحبت کرده است. پیشتر گفته شد که مسی پیش از اعلام خروجش از بارسلونا با پپ مشورت کرده و این مربی ضمن استقبال از شرایط سخت مالی سیتی حرف زده است.

بر اساس این گزارش، پپ گواردیولا در صحبت با مسی از وی خواسته است تا در بارسلونا بماند و به فوتبالش در این باشگاه خاتمه دهد. او برای این توصیه دلایل  موجهی نیز داشت. منچسترسیتی فعلا هر چیزی در مورد انتقال مسی را متوقف کرده و در سکوت منتظر نتایج مذاکره پدر مسی و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا نشسته است. ملاقاتی که احتمالا فردا صورت خواهد گرفت.

مسی هفته گذشته با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا و با استناد به بندهایی در قراردادش ادعا کرد بازیکن آزاد است ولی باشگاه کاتالان ضمن مخالفت با این ادعا اعلام کرد که بند جدایی اختیاری او 10 جون منقضی شده و هر باشگاهی او را می خواهد، باید 700 میلیون یورو پرداخت کند. لالیگا نیز در حمایت از بارسلونا بیانیه ای صادر کرد و اعتبار داشتن بند فسخ 700 میلیون یورویی را تایید کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала