Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن نیازی به خرید « لیونل مسی» ندارد؛ او مونیخ را بی‌ثبات می‌کند!

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان پیشین بایرن مونیخ به این باور است که باشگاه آلمانی نیازی به خرید ابر ستاره بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، لوتهار ماتیوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به این باور است که این باشگاه تحت هیچ شرایطی امکان خرید لیونل مسی را ندارد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سکوت بازیکنان بارسلونا در خصوص جدایی مسی
کاپیتان باوریایی‌ها صحبت با نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» در این خصوص گفت:«بایرن نمی تواند چنین مبلغی را بابت یک بازیکن بپردازد. سیاست و فلسفه بایرن چیزی کاملا متفاوت با این موضوع است. در مورد مسی، اطمینان خاطر می دهم که هیچگاه فکر خریدش به ذهن بایرن خطور نکرده و بایرن نیز وقت و انرژی اش را بابت خرید چنین بازیکنی هدر نداده است.»
ماتیوس در ادامه بیان داشت:«مسی بازیکن بزرگی است. این امر بر هیچکس پوشیده نیست. اگر مسی به بایرن برود، همه چیز براساس او باید شکل بگیرد و آنگاه اثری از ثبات 9 ماه اخیر تیم وجود نخواهد داشت. پس بایرن نیازی به بایرن ندارد. این تصمیمی کاملا عاقلانه است. به عنوان مثال حتی اگر باشگاهی مثل بایرن، پا روی فلسفه و ساختارش بگذارد و بخواهد چنین رقمی را بپردازد، اطمینان دارم که هانس دیترفلیک، سرمربی تیم آن را رد می کند. زیرا در این حالت ساختار تیم کاملا در معرض خطر قرار خواهد گرفت.»

در روزهای گذشته مهم‌ترین خبر فوتبال جهان، تلاش لیونل مسی برای ترک بارسلونا و رقم 700 میلیون یورویی است که برای خروجش از جمع کاتالان ها مقرر شده، بوده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала