Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال ستاره جوان یونایتد از حضور مسی در لیگ برتر + ویدیو

© REUTERS / Peter PowellMason Greenwood, delantero de Manchester United
Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میسن گرینوود ستاره 18 ساله منچستریونایتد به حضور مسی در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر درخواست رسمی جدایی مسی، شوک بزرگی به تمام اهالی دنیای فوتبال وارد کرده است و در این میان هواداران بارسلونا بیش از همه در شوک این خبر هستند.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
در سیتی در مورد انتقال مسی چیزی نشنیده‌ام

نگرانی هواداران بارسلونا و مسی این روزها با لینک شدن این بازیکن به لیگ برتر انگلیس و باشگاه سیتی بیشتر هم شده است و همه معتقد اند که این بازیکن بزودی راهی لیگ برتر خواهد شد.
در حالی که اکثر طرف‌داران بارسا مخالف حضور او در تیم دیگر اند، برخی‌ها از بازیکنان و افراد سرشناس از حضور او در لیگ انگلیس استقبال می‌کنند.
در این میان میسن گرینوود ستاره 18 ساله منچستریونایتد که به عنوان بازیکن تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، حضور اسطوره بارسلونا را در لیگ برتر اتفاق بزرگی خواند.

او در این مورد گفت:" واضح است که رویارویی با او بسیار شگفت انگیز خواهد بود. همه فوتبالیست‌های جوان وضعیت مسی را پیگیری می‌کنند و از شرایط او مطلع هستند. حضور در یک میدان و رویارویی با او رویای دیگری است که به حقیقت می پیوندد، نه فقط برای من بلکه برای همه. آمدن کسی که شخصیت برجسته‌ای دارد و آن را به خود به لیگ برتر می‌آورد، اتفاق بزرگی خواهد بود".

این در حالی‌ست که مسی احتمالا در تیم رقیب یونایتد حضور پیدا خواهد کرد و این می‌تواند خبر بدی برای هواداران یونایتد باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала