Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ منفی کانته به پیشنهاد کونته

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انگلو کانته هافبک فرانسوی چلسی، پیشنهاد باشگاه اینترمیلان را رد کرد و نمی‌خواهد بار دیکر با کونته در یک تیم کار کند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً باشگاه چلسی چندین خرید بزرگ انجام داد و پول زیادی برای جذب ورنر و زیاش به مصرف رسانید.
این باشگاه حالا تصمیم دارد تا با فروش برخی بازیکنان مقداری از پول‌های مصرف شده را به دست آورد تا قوانین فیرپلی مالی نقض نگردد.
براساس گزارش برخی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی، بازیکنانی چون انگلو کانته در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد و جدایی این بازیکن در تابستان جاری متصور است.
باشگاه اینترمیلان و به خصوص سرمربی این باشگاه که مدتی هدایت چلسی را به عهده داشت، به کانته علاقه دارد و اخیراً به این بازیکن پیشنهادی نیز ارائه داده بود.
اما به نظر می‌رسد که این بازیکن فرانسوی پیشنهاد باشگاه اینترمیلان را رد کرده است و به دنبال همکاری مجدد با کونته نیست.


سایت گول با نشر این خبر مدعی است که کانته می‌خواهد در این فصل توانایی‌های خود را به لمپارد ثابت کند و جایگاه سابق خود را دوباره به دست آورد.
این بازیکن به هیچ پیشنهاد پاسخ مثبت نخواهد داد و تصمیم جدایی در تابستان جاری ندارد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала