Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکتیچ: بارسلونا 6 سال خانه من بود

© Photo / Facebook / Ivan RakitićIvan Rakitic with his wife Raquel Mauri
Ivan Rakitic with his wife Raquel Mauri - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکیتیچ پس از شش سال حضور در بارسلونا سرانجام از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکتیچ ستاره کروات بارسلونا سرانجام به باشگاه سابقش (سویا) بازگشت و امروز در کنفرانس خبری حضور یافت.

او پیش از بازگشت در تابستان امسال به سویا در این کنفرانس خبری گفت: "این‌جا 6 سال خانه من بود و ما در خانه احساس شگفت انگیزی داشتیم. کل شهر و مردمش باعث شده‌اند که احساس گرمی داشته باشم. قسمت انسانی را که اینجا می‌گذارم به یاد می‌آورم."

چیزی که راکیتیچ از آن به شدت ناراحت می‌باشد شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ است که در آن هیچ نقشی نداشته است.

وی افزود: "در طی شش سال اتفاقات زیادی افتاده است. ما آنچه را که مقابل بایرن اتفاق افتاد دوست نداشتیم. وقت فکر کردن است اما همچنین به تیم حریف تبریک می‌گویم. برایم قابل تحمل نیست که آن بازی را در زمین نبودم. من همیشه می‌خواهم بازی کنم و این باعث عصبانیت من می‌شود که نمی‌توانم تلاش کنم و برگردم. اما لحظات شگفت انگیز و ویژه زیادی وجود داشته است."

او اضافه کرد: "انتخاب یک لحظه دشوار است اما من با [فینال لیگ قهرمانان 2015 در برلین] خواهم رفت. همچنین عنوان [جام جهانی باشگاه‌های 2015] درجاپان، سوپرجام [2015 اروپا]، هر عنوان لیگ، اولین کوپا دل‌ری [در 2014/15 ...من با هر آنچه که به دست آوردم و کمک کردم بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم."

ستاره کروات سویا در ادامه در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا گفت: "هر بازیکن آنالیز خود را انجام می‌دهد و تصمیم خود را می‌گیرد. من دیده‌ام که زمان جدایی من است. آنچه او یا هر کس دیگری انجام می‌دهد من نمی‌دانم. خروج من خوب وقت اتفاق افتاده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала