Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حاشیه جدید بارتومئو در قضیه مسی

© REUTERS / WALEED ALIبرشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني
برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه پدر مسی برای نهایی کردن آینده پسرش وارد بارسلونا شد و در حالی‌که در موترش بود اما موترحامل جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسا بدون حضور وی در چرخش بود.

به گزارش اسپوتنیک، حماسه انتقال لیونل مسی یک چرخش عجیب دیگر را نشان می‌دهد زیرا موتر حامل جوزپ بارتومئو در حال چرخش در اطراف خورخه پدر فوق ستاره‌اش در بارسلون است اما رئیس باشگاه محاصره شده هیچ کجا دیده نمی‌شود.

بارتومئو در موترش نبود تا حدس و گمان‌های زیادی را در توییتر به وجود اورد که الف) در صندوق عقب است ب) سعی کرده رسانه‌ها را فریب دهد ج) به اشتباه توسط یک راننده غایب عقب مانده است.

این دو نفر بعد از ظهر چهارشنبه برای روشن شدن آینده برنده شش توپ طلا آماده مذاکرات مرحله نهایی شدند اما گفته می‌شود که امروز بین دو طرف هیچ دیداری انجام نشده و قرار برای ملاقات فرداست.

فوق ستاره آرجانتینی پس از اینکه اخیراً به بارسلونا اطلاع داد که می‌خواهد با انتقال رایگان باشگاه را ترک کند در سراسر فوتبال خبرساز شد.

پدر مسی صبح چهارشنبه وارد کاتالونیا شد تا در اولین مذاکرات رو در رو با بارتومئو در مورد خروج پسرش مذاکره کند.

گفته می‌شود بارتومئو فقط قصد داشته از این جلسه به عنوان راهی برای متقاعد کردن مسی در باشگاه استفاده کند.

رئیس محاصره شده رابطه بهتری با خورخه نسبت به مسی دارد و امیدوار است که بتواند به نفع باشگاه باشد اما پدر مسی قبل از شروع گفتگوها اعتراف كرد كه ماندن پسرش در تابستان در بارسلونا دشوار است.

هنگامی که او از یک تاکسی بیرون آمد خبرنگاری از خورخه اطلاعات جدید در مورد اوضاع خواست و در حالی که او کوتاه ماند اظهار داشت احساس می‌کند ماندن مسی سخت است زیرا بازیکن و باشگاه اکنون در حال جنگ بر سر او هستند قرارداد.

از او همچنین پرسیده شد که آیا با سیتی مدافع اصلی فعلی و یا هرگونه مذاکره با مدیر پپ گواردیولا ارتباطی برقرار بوده است اما او پاسخ نداد.

گفته می‌شود که مسی مشتاق انتقال به سیتی است تا دوباره با گواردیولا که او را با موفقیت در بارسلونا مدیریت کرد، یکجا شود.

خورخه گفت: "نمی‌دانم. هنوز چیزی وجود ندارد."

مسی که در 731 بازی برای بارسلونا 634 گل شگفت انگیز به ثمر رسانده و 285 پاس گل داده است پس از ناامید شدن روزافزون از زندگی در داخل و خارج از زمین مسابقه در جستجوی خانه جدید است.

مسی امیدوار بود که به صورت رایگان برود اما لالیگا حُکم داد که بند آزادی نجومی 630 میلیون پوندی (700 میلیون یورو) مسی همچنان فعال است با توجه به این‌که وی تمایلش برای استفاده از بند آزادی را قبل از 10 جون اعلام نکرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала