Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش در ماجرای مسی – بارسلونا؛ لئو به احتمال 90 درصد می‌ماند

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین آرلوا، خبرنگار مطرح آرجنتینی اعلام کرده که ستاره بارسلونا به احتمال 90 درصد در تیم کاتالانی می ماند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بین خورخه مسی، پدر لیونل مسی و مدیر برنامه‌های او و جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا جلسه‌ای برگزار شد که به نظر می‌آید بدون دستاورد به اتمام رسید.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
وحشت یک بازیکن از آمدن «لیونل مسی» به انگلیس
شب گذشته اما مارتین آولارو فردی که گفته می‌شود به ابر ستاره بارسلونا بسیار نزدیک است از TYC اسپورت درباره شرایط لیونل مسی گزارش تهیه کرده است. آرلوا در مورد اتفاقات شب گذشته در بارسلونا و مذاکرات پدر لیونل مسی با رییس باشگاه گفت:«احتمال ماندن مهاجم آرجنتینی در بارسلونا 90 درصد است. البته امروز (پنجشنبه) تصمیم نهایی در این رابطه گرفته می شود.»
او در ادامه این گزارش خود گفت:«یک احتمال واقعی وجود دارد که لئو قرارداد خود را تا جون 2021 تمدید کند. در این لحظه مسی آن را در نظر نگرفته است. هیئت مدیره از لئو خواسته است که موضوع را به سرعت حل کند و رسما درباره خبر خود اطلاع رسانی کند. خواهیم دید که قضیه چگونه به پایان می رسد.»

ماجرای لیونل مسی می تواند بخش جدیدی داشته باشد که کاملا شرایط را عوض کند. مهاجم بارسلونا که به باشگاه کاتالانی اعلام کرده بود می خواهد تیم را ترک کند و در تمرینات پیش فصل حاضر نشد اکنون به احتمال فراوان فصل آینده هم برای آبی اناری ها بازی کند.

این خبرنگار آرجنتینی نخستین کسی بود که فکس مسی به باشگاه را در رابطه با ترک بارسلونا فاش کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала