Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو رسماً از بایرن مونیخ جدا شد + عکس

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً پایان همکاری قرضی با فیلیپه کوتینیو هافبک بارسلونا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن‌مونیخ با انتشار پستی در صفحه توییتر رسماً اعلام کرد فیلیپه کوتینیو جدا شده است.

کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو لیگ برتر را به بارسلونا ترجیح می‌دهد

با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا حالا احتمال زیادی وجود دارد فصل بعد شاهد حضور فیلیپ کوتینیو در ترکیب این تیم باشیم. این ستاره برازیلی تا هفته پیش پیش درگیر رقابت های لیگ قهرمانان با لباس بایرن مونیخ بود و به همین دلیل با هماهنگی با کادر فنی بارسلونا، در تاریخ 18 سنبله و دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه می شود.

ستاره برازیلی که با بایرن فاتح سه گانه شد، با منتشر کردن یک متن در اینستاگرامش، از این باشگاه خداحافظی کرد:«دوست دارم که از همه هواداران، کادر فنی و بازیکنان به خاطر این فصل بسیار خوب تشکر کنم. واقعا سالی بسیار خوب و فراموش نشدنی بود. من چیزهای زیادی در بایرن یاد گرفتم و سه گانه را کسب کردم و این باعث می شود همیشه این تیم را در خاطر داشته باشم. از همه شما تشکر می کنم. برای بایرن بهترین ها را آرزو می کنم.»

کوتینیوی برازیلی که بازیکن بارسلونا است در یک فصل حضورش در مونیخ در 38 بازی به میدان رفت و 11 گل زد. او فصلی خاطره‌انگیز در بایرن سپری کرد چرا که همراه این تیم سه‌گانه بوندس‌لیگای آلمان، جام‌حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала