Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکا مودریچ: جدایی «لیونل مسی» ضربه بزرگی به وجهه لالیگا می زند

© AP Photo / Francisco SecoBarcelona's Lionel Messi shoots a free kick during the Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Barcelona at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Saturday, Dec. 23, 2017
Barcelona's Lionel Messi shoots a free kick during the Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Barcelona at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Saturday, Dec. 23, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک رئال مادرید به این باور است که جدایی فوق ستاره بارسلونا به پرستیژ لالیگا ضربه خواهد زد اما معتقد است که چنین چیزی زمینه را برای درخشش سایر بازیکنان فراهم می کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید معتقد است که جدایی ابر ستاره بارسلونا از این تیم بر وجهه لالیگا آسیب خواهد رساند، اما می‌گوید که با جدایی مسی، فضا برای درخشش دیگر بازیکنان مساعد خواهد شد. هافبک کهکشانی‌ها میگوید که همانگونه که رئال مادرید در نبود کریستیانو رونالدو موفق شد، بارسلونا نیز در نبود لیونل مسی موفق خواهد بود.

Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
مودریچ فاش کرد که به چلسی نزدیک بود
مودریچ در مورد ماجرای داغ این روزهای دنیای فوتبال که همان جدایی غیرمنتظرۀ فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از این تیم است، می‌گوید:«ضایعۀ بزرگی خواهد بود؛ درست مثل زمانی که کریستیانو از جمع ما رفت. اما نمی توان به گذشته فکر کرد. فوتبال همین است. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، بخش زیادی از وجهه لیگ آسیب می بیند. اما باید به راه مان ادامه بدهیم. بازیکنان دیگری به عنوان ستاره ظهور خواهند کرد. وقتی رونالدو رفت همین اتفاق افتاد؛ رئال مادرید بدون او به زندگی خود ادامه داد و همین اتفاق هم پس از جدایی مسی برای بارسلونا و لالیگا می افتد
 مودریچ در ادامه همچنان در این مورد بیان داشت:«تیم ما جوان نیست ولی با تجربه است. بازیکنان جوانی داریم که بهتر خواهند شد. نمی دانم آیا بازیکنی به خدمت خواهیم گرفت یا نه ولی حتی اگر همین ترکیب باقی بماند هم از کیفیت لازم برخوردار هستیم. این را در لالیگا نشان دادیم و می دانیم که می توانیم دوباره این کار را انجام بدهیم.»
او در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«پس از وقفه ایجاد شده، با انگیزه بسیار بالایی برگشتیم. دل مان برای فوتبال و برنده شدن در بازی ها تنگ شده بود. به شدت تلاش کردیم. به نظرم از جنبه فیزیکی بهترین تیم لیگ بودیم و به همین دلیل قهرمان شدیم. این دومین قهرمانی من در لالیگا بود و من دنبال تعداد بیشتری از آن هستم.»

 تمام بحث‌ها در نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 به فوق ستاره بارسلونا دوخته شده است. مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار برنده شش باره توپ طلا خواهد بود و هر روز اخبار ضد و نقیضی درباره ماندن یا جدایی مسی از بارسا منتشر می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала