Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: برای مسی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین تاتنهام به این باور است که آیندۀ فوق ستاره بارسلونا مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام از کارشناسی است که رخدادهای باشگاه بارسلونا را به شدت بررسی دارد.

Barcelona's Lionel Messi shoots a free kick during the Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Barcelona at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Saturday, Dec. 23, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
لوکا مودریچ: جدایی «لیونل مسی» ضربه بزرگی به وجهه لالیگا می زند
پوچتینو در مصاحبه‌ای با روزنامه اوله آرجنتین نظرش را در مورد آینده فوق ستاره آبی و اناری بیان کرد. پوچتینو در این خصوص اظهار داشت:«مسی در هر کجا که بخواهد، از اسپانیا تا لیگ برتر انگلیس، می تواند بازی کند. برای مسی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

این اظهارات در حالی انتشاریافت که روز گذشته پدر مسی به عنوان مسئول و مدیر برنامه‌اش با بارتومئو، رئیس بارسلونا دیدار کرد. هنوز نتیجه این گفت و گو مشخص نشده است. پس از آنکه رونالد کومان، زمام امور تیم کاتالانی را برعهده گرفت، مسی خواهان ترک تیم اسپانیایی شد.وی این خواسته را به اطلاع سران باشگاه رساند. به همین خاطر صحبت ها در مورد جدایی‌اش از تیم همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه ساعات گذشته مارتین آروالوا خبرنگار آرجنتینی نزدیک به فوق ستاره بارسلونا در گزارشی مدعی شد که به احتمال 90 درصد لیونل مسی در بارسلونا ادامه خواهد داد. این خبرنگار همچنین می گوید که لیونل مسی امروز تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала