Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان به جذب هموطنش نزدک شد؛ واینالدوم در آستانه عقد قرارداد با بارسلونا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک هالندی لیورپول برای پیوستن در نوکمپ تمایل نشان داده و ممکن است به زودی عضو تیم فوتبال بارسونا شود.

به گزارش اسپوتنیک، سایت «گل» در خبری نوشت باشگاه بارسلونا با جورجینیو واینالدوم به توافق شخصی رسیده است و به نظر می‌رسد پس از ترک راکیتیچ و ویدال، هافبک هلندی لیورپول، نخستین خرید بارسلونای رونالدو کومان خواهد بود.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای اسپورت: واینالدوم می آید، لاوتارو هم خواهد آمد

مذاکرات میان کاتالان‌ها و بازیکن 29 ساله لیورپول به مراحل پایانی خود رسیده و او هم برای عقد قراردادی 3 ساله با آبی‌و‌اناری‌ها پاسخ مثبت داده است.د ر حال حاضر تنها مانع باقی مانده برای انتقال واینالدوم به بارسلونا موافقت باشگاه لیورپول است که ظاهراً آن هم خیلی مخالف نیست، چرا که این باشگاه در آستانه عقد قرارداد با تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ قرار دارد.

ضمن اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد واینالدوم با لیورپول باقی مانده است و اگر با رفتن او موافق نشود سال آینده به عنوان بازیکن آزاد خواهد رفت. هدف کومان از جذب هموطنش افزودن یک مهره دارای قدرت فیزیکی بالا برای پوشش مرکز خط میانی تیم است، جایی که پیش از این توسط ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال پوشش داده می‌شد. انتقال راکیتیچ به سویا قطعی شده است و گفته می‌شود که ویدال نیز در آستانه پیوستن به تیم اینتر قرار دارد.

جورجینیو واینالدوم پس از جدایی از نیوکاسل و پیوستن به لیورپول در سال 2016 به سطح بالاتری در زندگی حرفه‌ای خود وارد شد. این بازیکن ملی پوش هلندی قراردادی 5 ساله با لیورپول به امضا رساند و خیلی زود با عملکرد خوبش اطمینان باشگاه را به خود جلب کرد. لیورپول در 4 فصل گذشته به روزهای اوجش بازگشته و واینالدوم نیز در این مدت 187 بازی انجام داده و 19 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала