Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات پدر و پسر؛ کاپیتان امروز با مدیر برنامه‌هایش دیدار می‌کند

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است عصر امروز لیونل مسی با مدیربرنامه‌هایش جلسه‌ای داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره بارسلونا برای مشخص کردن تصمیماتی که در خصوص آینده اش باید اتخاذ شود با مدیر برنامه هایش صحبت خواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو: برای مسی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

خورخه مسی پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی قصد دارد عصر امروز با پسرش صحبت کند تا مراحل و تصمیماتی که باید اتخاذ شود را مشخص و تبیین کنند. طبق اطلاعات دریافتی هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است. مسی تصمیمش مبنی بر فسخ قرارداد و متعاقباً جدایی از بارسلونا را به اطلاع سران این باشگاه رسانده، اما جوزپ ماریا بارتومئو معتقد است که این ستاره آرجنتینی خارج از موعد مقرر در قرارداد، اقدام کرده و بنابراین قرارداد فی مابین به قوت خود باقیست.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا پروسه ای طولانی خواهد بود و انتظار می رود به این زودی تکلیف طرفین مشخص نشود. روز گذشته خورخه مسی از جدایی پسرش از جمع آبی اناری ها خبر داد. شب گذشته اما بیشتر قریب به اتفاق منابع اسپانیایی نتیجه مذاکرات را بی‌نتیجه توصیف کردند.

در واقع به نظر می رسد که تصمیم لئو مسی برای جدایی جدی است اما باشگاه بارسلونا اصرار دارد که او تنها در صورت پرداخت 700 میلیون یورو بند فسخش می تواند این تیم را ترک کند. این درحالیست که امروز  مارتین آولارو خبرنگار مشهور آرجنتینی و نزدیک به ستاره بارسلونا گزارش داده است که مسی احتمال قوی در بارسا خواهد ماند.

این خبرنگار آرجنتینی نخستین کسی بود که فکس مسی به باشگاه را در رابطه با ترک بارسلونا فاش کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала