Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوراز - یوونتوس؛ نزدیک‌تر از هر زمانی دیگر

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس تازه‌ترین خبرها، مهاجم اروگوئۀ بارسلونا به حضور در یوونتوس نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آخرین خبرها، لوییس سوراز با یوونتوس به توافق رسیده و اکنون منتظر توافق تورینی ها با بارسلوناست تا قراردادش فسخ شود.

آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
آرتور زنگ حضور سوارز را زد + عکس/ویدیو

جیان لوکا دی ماریتسیو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی، باشگاه ایتالیایی در حال بررسی است و روی مبلغی که می تواند به کاتالان ها پرداخت کند، مطالعه می کند. البته بارسلونا و یووه، پیش از این در معامله ای آرتور ملو و میرالم پیانیج را معاوضه کردند.اکنون دو باشگاه می توانند مذاکرات جدیدی را درباره سوارس آغاز کنند که قراردادش با آبی و اناری تا جون سال 2021 است.

 لوئیس سوارز در حال حاضر برای فسخ قرارداد دوطرفه با باشگاه بارسلونا مذاکره می کند. با این حال طی روزهای گذشته گفته شد که مهاجم اروگوئه ای حاضر نیست دستمزد یک ساله آینده اش را ببخشد و تنها در صورت دریافت کامل آن راضی به جدایی خواهد شد. بر اساس ادعای این خبرنگار باشگاه تورینی می خواهد برخی پاداش های مربوط به عملکرد سوارز را در قرارداد این بازیکن بگنجاند؛ این بدان معناست که در صورت درخشش سوارز در یووه، این باشگاه مبلغی را به بارسا پرداخت خواهد کرد؛ اتفاقی که می تواند معامله جذب مهاجم اروگوئه ای را تسهیل ببخشد.

پس از آنکه رونالدو کومان، زمام امور بارسا را برعهده گرفت، به مهاجم با سابقه اروگوئه‌ای گفت که در طرح و برنامه‌هایش برای آینده نیست.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала