Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دنبال شکار نماینده سانچو

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد قبل از پیشنهاد سرمی به دورتموند، می‌خواهد رقم دستمزد جیدون سانچو را نهایی سازد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد قبل از تهیه پیشنهاد رسمی برای ستاره بوروسیا دورتموند به ارزش 108 میلیون پوند، می‌خواهد حقوق نماینده جیدون سانچو را نهایی سازد.

اوله گونار سولسشیر سرمربی یونایتد برای تقویت گزینه‌های حمله‌اش، تابستان تیم ملی انگلستان را هدف اصلی خود در نقل و انتقالات قرار داده در حالی که مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود در حال حاضر سه گزینه اول را به خود اختصاص داده اند.

با این حال صحبت از انتقال سانچو به اولدترافورد طی چند هفته گذشته ساکت بود در حالی که باشگاه بوندس‌لیگایی در امتناع از حمایت از ارزیابی بازیکن، ثابت قدم 108 میلیون پوند بود.

مایکل زورک رئیس دورتموند ماه گذشته اصرار داشت که هر فُرصتی برای یونایتد در مورد جذب ستاره 20 ساله‌اش پس از پایان مهلت قانونی برای توافق با بازیکن از بین می‌رود.

گرچه "اسپورت میل" مدعی‌ست که یونایتد در حال آماده شدن برای بازگشت به سمت سانچو است اما ابتدا قبل از مراجعه به دورتموند با پیشنهاد رسمی، حقوق و دستمزد واسطه‌هایش را آماده می‌کند.

امیکا اوباسی گفته می‌شود نماینده سانچو از نمایندگی "پروژه گروپ نخبگان" است که این آژانس همچنین از افرادی مانند بوکایو ساکا، تاد کانتول و ادی نکتیا مراقبت می‌کند.

یونایتد در تابستان همچنان پیشتاز جذب سانچو است و پس از خرید دونی فن دی بیک در این هفته به دنبال ادامه تلاش‌اش جهت جب سانچو است.

فن دی بیک پس از بازی با تیم آژاکس در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در رادار تعدادی از باشگاه‌های مطرح اروپا قرار گرفت.

اما یونایتد در رقابت با غول‌های اروپا بر سر هافبک تهاجمی غالب شد و به ارزش 40 میلیون پوند او را به اولدترافورد منتقل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала