Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خورخه مسی؛ مذاکره کننده صبور

© REUTERS / NACHO DOCELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه مسی به عنوان یک مذاکره کننده صبور در حالی که به عنوان نماینده پسرش فعالیت می‌کند شهرت پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در تابستان سال 2020 شاید خورخه مسی را هرگز همچون فعلا در کانون توجهات مردم ندیده‌ایم زیرا او اکنون در حال مذاکره برای خروج احتمالی پسرش از نیوکمپ است.

مسی هرگز نماینده رسمی پدرش نبوده و همیشه نقش چنین فردی را انجام داده باشد اگرچه رابطه او با هیئت مدیره بارسلونا همیشه بهترین نبوده است.

او وقتی صحبت از حرفه‌ی پسرش می‌شود خونسرد خونسرد است و ماهیت متفکر و آرامش در واقع در یک تجارت که اغلب با تصمیمات تکانشی اداره می‌شود، سودمند است.

خورخه مسی به خوبی می‌داند که چگونه زمان تصمیم گیری را اتخاذ کند و هنگامی که پسران اصلی خود را از تیم ملی آرجانتین بازنشسته کرد بسیار طولانی صحبت کرد و سرانجام او را متقاعد به تغییر موقعیت نمود.

پدر لیونل در راس امپراتوری تجارت معروف به مسی است زیرا او در حال مذاکره در مورد معاملات اسپانسر است که یک شرکت می‌تواند گردش مالی حدود 150 میلیون یورو در سال را انجام دهد.

او همچنین بنیاد مسی را کنترل می‌کند که بسیاری از اقدامات خیرخواهانه این بازیکن را انجام می‌دهد، اما اکنون او باید پس از 16 فصل تماشایی پسرش در تیم بزرگسالان بلوگرانا به طور بالقوه به جدایی از بارسلونا کمک کند.

توصیه‌های او تعیین کننده خواهد بود و باید دید که این کارت‌ها چگونه سقوط می‌کنند، مهمترین اتفاق در اولین دیدار جوزپ ماریا بارتومئو و خورخه مسی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала