Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روبرتسون: من مسی را در لیگ برتر نمی‌خواهم

© AP Photo / Joan MonfortИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси празднует гол во время турнира "Ла Лига"
Игрок ФК Барселона Лионель Месси празднует гол во время турнира Ла Лига - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که ایده بازی لئو مسی در لیگ برتر برای بسیاری از افراد درگیر در بازی انگلستان یک چشم انداز هیجان انگیز است اما اندی روبرتسون مدافع لیورپول نمی‌خواهد این فوق ستاره آرجانتینی به این سمت لیگ برار انتقال یابد.

به گزارش اسپوتنیک، آندری رابرتسون مدافع کناری و اسکاتلندی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت که مسی سخت‌ترین حریف او بود و با توجه به این‌که لیورپول خود را از یک حرکت خارج کرد، نمی‌خواهد در مقابل مُهاجم قرار بگیرد.

نزدیکترین رقبای داخلی لیورپول در دو فصل گذشته منچستر سیتی بوده که تیم‌های مورد علاقه برای جذب مسی هستند، به همین دلیل این مدافع علاقه چندانی فوق ستاره آرجانتینی ندارد.

رابرتسون در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اینکه مسی احتمالاً به منچسترسیتی نقل مکان می‌کند گفت: "امیدوارم که این اتفاق نیفتد. من فکر می‌کنم لیورپول احتمال اینکه ما بتوانیم او را به خدمت بگیریم منتفی است بنابراین من او را در هیچ جایی از لیگ برتر نمی‌خواهم و امیدوارم که اینطور بماند."

وی در ادامه تصریح کرد: "من دو بار مقابل او بازی کرده‌ام و آن سخت‌ترین بازی‌هایی است که داشته‌ام. از دیدگاه کاملا خودخواهانه امیدوارم که این اتفاق نیفتد و امیدوارم که او در بارسلونا بماند."

وی در پایان گفت: "او یک بازیکن خارق العاده است و من شک ندارم که اگر به لیگ برتر بیاید، همان شور و اشتیاق و هر آنچه را که در بارسلونا می‌آورد همان کیفیت را خواهد داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала