Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی وکلای مسی جهت پاسخ دادن به حمایت لالیگا از بارسلونا

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکلای لیونل مسی امروز به حمایت مستقیم لالیگا از باشگاه بارسلونا پاسخ خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً لیونل مسی خواهان جدایی از باشگاه بارسلونا شد و معتقد بود که براساس قراردادی که با باشگاه دارد، می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرف فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
ادعا در اسپانیا؛ ماندن مسی در بارسا با صدور بیانیه‌ای تایید می‌شود

باشگاه بارسلونا پس از این ادعای مسی، مخالفت خود را با جدایی او اعلام کرد و مدعی شد که بند فسخ قرارداد به صورت یک طرفه در ماه جون به پایان رسیده است.

در ادامه لالیگا نیز به حمایت از بارسلونا پرداخت و جدایی مسی را از این تیم تنها در صورت پرداخت 700 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد ممکن دانست.

وکلای مسی حالا تلاش دارند تا به این حمایت لالیگا از بارسلونا پاسخ دهند و اسناد نیز ارائه کنند.

مارسلو بچلر خبرنگار مطرح که به باشگاه بارسلونا و شخص مسی نیز بسیار نزدیک است، خبر داده که وکلای مهاجم بارسا در حال آماده کردن پاسخی رسمی به اسناد منتشر شده از سوی لالیگا هستند که در دفاع از بارسا بوده است. 

همچنان گفته می‌شود که مسی از تصمیم جدایی از بارسلونا منصرف شده است و در این تیم خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала