Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مسی به کومان؛ "رقابت پذیر هستم و دوست ندارم چیزی را از دست بدهم"

© AP Photo / Andres KudackiЛионель Месси празднует победу в матче со своей командой
Лионель Месси празднует победу в матче со своей командой - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پس از تأییدی ماندنش در بارسلونا این پیام را به رونالد کومان فرستاد که بارسلونا سال آینده نیز او را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مصاحبه‌ای انفجاری در مورد آینده‌اش تایید کرد که در بارسلونا خواهد ماند.

پس از چند هفته‌ی آشفته مسی ادعا کرد جوزپ ماریا بارتومئو به قول خود برگشته و خواست وی را برای جدایی از نیوکمپ رد کرده است.

مسی چند روز اول تمرین کومان را نیامد چون حماسه‌یی به راه انداخته بود و او پس از پرواز از آرجانتین در گفتگو با باشگاهی که پدرش و نماینده‌اش خورخه مسی را درگیر کرده بود، گوشه نشینی کرد.

اما مسی اکنون قول داده که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با هدایت رونالد کومان بارسلونا را در زمین برگرداند.

وی به Goal گفت: "من در بارسا ادامه خواهم داد و هر چقدر که بخواهم بروم نگرش من تغییر نخواهد کرد. من تمام تلاشم را خواهم کرد، همیشه می‌خواهم برنده شوم، رقابت پذیر هستم و دوست ندارم چیزی را از دست بدهم. من همیشه بهترین باشگاه را برای رختکن و خودم می‌خواهم."

فوق ستاره آرجانتینی افزود: "من در آن زمان گفتم كه ما نمی‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. در واقع فعلا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. مربی جدید و ایده جدید وجود دارد. این خوب است اما پس از آن باید ببینیم تیم چگونه پاسخ می‌دهد و آیا ما را به رقابت می‌رساند یا نه. آنچه می‌توانم بگویم این است که من می‌مانم و می‌خواهم بهترین تلاش خود را ارائه دهم."

او اضافه کرد: "من از این‌كه در بارسلونیسم بودنم مورد تردید قرار گرفتم بسیار اذیت شدم با این‌كه من چقدر از این باشگاه قدردان هستم. من اینجا را دوست دارم و می‌خواهم از هرجای دیگری بهتر باشم. هنوز هم حق تصمیم گیری دارم. قصد داشتم به دنبال اهداف جدید و چالش‌های جدید باشم. و فردا می‌توانم برگردم زیرا اینجا در بارسلونا همه چیز دارم. پسرم، خانواده‌ام، اینجا بزرگ شده‌اند و اهل اینجا هستند. در آن زمان رفتن مشکلی نداشت. من به آن نیاز داشتم، باشگاه به آن نیاز داشت و برای همه خوب بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала