Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌سیتی و من‌یونایتد همچنان چشم به راه مسی

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد هنوز امید انتقال لیونل مسی را به لیگ برتر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد و منچسترسیتی می‌توانند سال آینده دست به کار شوند و لیونل مسی را به صورت رایگان به خدمت بگیرند مگر این‌که تغییر بزرگی در بارسلونا رخ دهد. مسی ماه گذشته هنگام تحویل درخواست انتقال، کاتالونیا را متحیر کرد و ابراز تمایل کرد که تابستان امسال پس از تقریباً دو دهه حضور در این باشگاه از نیوکمپ جدا شود.

با این حال برنده شش بار توپ طلا در نهایت تصمیم گرفت که در بارسا بماند و قراردادش را فسخ نکند در حالی که یک چرخش چشمگیر بود.

در طول مصاحبه‌اش با گُل، این فوق ستاره هرگز به توافق تازه‌ای با این باشگاه اشاره نکرد که به این معنی است او می‌تواند سرانجام در تاریخ 30 جون 2021 کاتالان را ترک کند و معامله‌اش تمام شود.

اگر مسی قرارداد جدیدی را به قلم نیاندازد، انتظار می‌رود همه غول‌های بزرگ اروپا در تابستان سال آینده صف آرایی کنند زیرا دیگر نگران هیچ هزینه نجومی مانند 700 میلیون یورو فعلی او نخواهند بود.

به نظر می‌رسد سیتی پیشگام جذب کاپیتان بارسا است و حتی گزارش‌هایی حاکی از تمایل این بازیکن به پیوستن به پپ گواردیولا در این تابستان بود اما بند آزادی وی را متوقف کرد.

یونایتد نیز در لیست تیم‌های علاقه مند قرار داشت اما مانند سیتیزن‌ها، اینترمیلان و پاری سن ژرمن حتی نتوانستند با بند آزادی حیرت انگیز او مطابقت داشته باشند. اما اگر تغییر چشمگیری در اردوی کاتالان ایجاد نشود رقبای منچستر می‌توانند سال آینده این فرصت را پیدا کنند که مسی را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

اعجوبه آرجانتینی به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه اطلاع داد که آرزو دارد چند ماه پیش باشگاه را ترک کند و معتقد بود اگر تصمیم خود را تغییر ندهد در پایان رقابت‌ها اجازه جدایی خواهد داشت.

بنابراین تا زمانی که همه چیز به همان شکل باقی بماند سیتی و یونایتد و سایر علاقه مندان می‌توانند سال آینده به دنبال امضای مسی باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала