Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش سه ستاره رئال برای اثبات خود در فصل جدید + عکس

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه خرید رئال مادرید که در فصل گذشته موفق نشدند خود را در ترکیب رئال ثابت کننده، در فصل جدید تلاش خواهند کرد تا توانایی‌های خود را ثابت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته رئال مادرید با مبلغ 210 میلیون یورو لوکا یوویچ را از اینتراخت فرانکفورت، ادر میلیتائو را از پورتو و ادن هازارد را از چلسی به خدمت گرفت و هر سه بازیکن در نخستین فصل حضور شان در این تیم خوب ندرخشیدند.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید خرید 160 میلیونی هازارد را رد کرد

هازارد که از او به عنوان جانشین رونالدو یاد می‌شد، در اولین فصل خود با مصدومیت‌هایی روبرو شد و به دلیل مصدومیت مچ پا بازی‌های زیادی را از دست داد. این بازیکن بلجیمی تنها در 22 بازی برای رئال به میدان رفت و یک گول به ثمر رساند و 7 پاس گول برای هم تیمی‌هایش ساخت.

یوویچ دیگر مهاجم رئال مادرید نیز وضعیت مشابه به هازارد داشت و بیشتر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و حاشیه‌های فراوانی نیز خلق کرد تا مدیران رئال به طور کامل از این بازیکن ناامید شوند.

میلیتائو مدافع برازیلی بر خلاف هازارد و یوویچ مصدومیتی را متقبل نشد اما به دلیل درخشش ضعیف خودش نتوانست تا موقعیت راموس و واران را در خطر بیندازد و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت قرار گرفت.

هر سه بازیکن در حال حاضر تلاش دارند تا خود شان را به زیدان در تمرینات پیش فصل ثابت سازند و در فصل جدید در ترکیب ثابت قرار گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала