Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی دشوار انگلیس در دقایق پایانی برابر ایسلند

© REUTERS / Lucy NicholsonSoccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's Harry Kane reacts
Soccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's Harry Kane reacts - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی انگلیس با شکست ایسلند، در صدر جدول گروه B ایستاد و گام نخست را در رقابت‌های لیگ اروپا محکم برداشت

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایسلند، امشب در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا و در ورزشگاه ورزشگاه لایوگاردالسوولار، میزبان تیم ملی انگلیس بود و با بد شانسی در دقایق پایانی و با نتیجه 0-1 برابر حریف شکست خورد.

این دیدار که موقعیت‌های زیادی نداشت، در نیمه نخست با نتیجه 0-0 به پایان رسید و هر دو دو تیم به امید پیروزی در نیمه دوم، راهی رختکن شدند.

نیمه دوم این دیدار هم زیاد به دل چنگ نزد و بازی پرخطایی را از هر دو تیم شاهد بودیم داور دو کارت سرخ به بازیکنان دو تیم نشان داد.

در دقیقه 70 بازی، کایل واکر مدافع راست سه شیرها با دریافت کارت سرخ اخراج شد و در دقیقه 89 هم اینجانسون از ایسلند با دریافت کارت سرخ زمین بازی را ترک کرد.

با اخراج هر دو بازیکن بازی جذاب‌تر شد و در دقیقه 91 و روی خطای اینگسون بالای استرلینگ، سه شیرها صاحب پنالتی شدند و این بازیکن موفق به گولزنی شد.

دو دقیقه پس از گول استرلینگ، داور بازی به سود ایسلند پنالتی اعلام کرد و  پراوس توپ را به آسمان زد و شاگردان ساوتگیت موفق شدند سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کنند.

انگلیس با این پیروزی 3 امتیازی شد  صدرنشین گروه B شد و ایسلند هم با 0 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала