Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته آینده سرآغاز انقلابِ کومان در بارسلونا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوشنبه هفته آینده عملیات خروج ستاره‌هایی که در برنامه‌های کومان جایی ندارند، آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آمدن رونالد کومان روی نیمکت هدایت بارسلونا همه از یک انقلاب بزرگ در این تیم خبر می‌دهند و حالا گفته می‌شود که روند خانه تکانی مربی هالندی از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

در بارسلونا نیز همه می‌دانند که باید قبل از خرید به فروش برخی بازیکنان شان اولویت بدهند تا اساساً حقوق و دستمزد را آزاد کنند و در صورت امکان حداقل پول وارد کنند. و هدف همانطور که توسط منابع باشگاه کاتالان به موندو دیپورتیوو تأیید کرده‌اند؛ انجام این کار در هفته آینده از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

دو پرونده که آنها می خواهند در آغاز کار بسته شود، پرونده‌های لوئیز سوارز و آرتورو ویدال است. فعلا مهاجم اروگوئه‌ای به تمرینات خود در بارسلونا ادامه می‌دهد. دیروز بارسا اطلاعاتی از ایتالیا را رد کرد که ادعا می‌شد رونالد کومان به سوارز و ویدال گفته که باید در کنار زمین تمرین کنند تا زمانی که وضعیت شان مشخص شود.

سوارز به یوونتوس بسیار نزدیک است. در واقع با وجود گمانه زنی‌ها در ایتالیا مبنی بر این‌که مسی همچنان در بارسا بازی می‌کند دوستش لوئیز نیز می‌تواند بماند، اما توافق نامه بین باشگاه ایتالیایی و بازیکن شماره 9 بارسا کامل است. فقط باید دید که چگونه خروجی حل می‌شود. یک سال دیگر قرارداد سوارز با بارسا باقی مانده است به علاوه گزینه اختیاری دیگر و وکلای وی می‌خواهند در مورد جدایی او با بارسلونا مذاکره کنند. قصد مهاجم برای جدایی این بود که پس از فسخ یک سال باقی‌مانده قراردادش و بخشی از گزینه اختیاری، کاری که باشگاه کاتالان از انجام آن امتناع می‌ورزد. ولی او می‌خواهد عملیاتی مشابه راکیتیچ با سویا را همراه یوونتوس تکرار و مذاکره کند. از سویی هم یوونتوس مایل است تلاش کند تا شرایط را خنثی نموده و با پرداخت پول به سوارز ستاره 33 ساله بارسا، قراردادی پیشنهاد کند که از نظر مالی او دوست دارد. در واقع توافق با یووه در حال حاضر برای سه فصل با نرخ 10 میلیون خالص خواهد بود و سالی را که او از بارسا جدا می‌شود را جبران می‌کند.

کونته منتظر ویدال است

در همین حال، آرتورو ویدال با اینتر در وضعیت مشابهی قرار دارد. در بارسا آنها انتظار دارند ستاره شیلیایی قرارداد خود را فسخ کند تا به طور رایگان جدا شود شرطی که اینتر برای جذب این هافبک در نظر گرفته بود. اگر از حقوق سال آینده خود دور شود بارسا نامه آزادی را به وی خواهد داد. از طرف دیگر، مطابق گزارش رسانه‌های ایتالیایی ویدال پیش از این برای دو فصل آینده با نرخ خالص 6.5 میلیون یورو همراه اینترمیلان توافق داشت. علاوه بر این، ویدال بار دیگر در باشگاه "نراتزوری" با آنتونیو کونته ملاقات می‌کند، مربی‌ای که قبلا او را در یوونتوس هدایت کرده و همیشه ارتباط بسیار ویژه‌ای با او داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала