Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماریانو دومین چالش خروجی زیدان در مادرید

© REUTERS / Sergio PerezМариано Диас из "Реал Мадрид" радуется своему голу в матче с "Барселоной"
Мариано Диас из Реал Мадрид радуется своему голу в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریانو از نظر زیدان فیکس نیست اما این مهاجم قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید نه تنها "مشکل" جدایی بیل را دارد بلکه ماریانو نیز همین گونه است. در حال حاضر رئال مادرید نمی‌تواند راهی برای خروج دو بازیکنی پیدا کند که زین الدین زیدان روی آنها حساب نمی‌کند.

ماریانو قصد ندارد جدایی خود را آسان کند زیرا در برنامه‌های فعلی وی احتمال جدایی از رئال مادرید وجود ندارد. به همه اینها باید اضافه کنیم که او اصلاً دوست نداشت که این باشگاه بدون هیچ حرفی با بنفیکا برای قرض‌اش به توافق برسد. در واقع به محض این‌که فهمید عزیمتش ​​را تسهیل نبخشید و بنفیکا در حال حاضر به دنبال یک مهاجم دیگر است.

ماریانوی 27 ساله تا سال 2023 با ارزش 4.5 میلیون در سال با رئال مادرید قرارداد دارد. در حالی‌که سران رئال می‌خواهند زودتر از شر او خلاص شوند.

این مهاجم فعلا در والدبباس تمرین می‌کند اما نه با هم تیمی‌هایش زیرا او چند روزی است که به تنهایی با کسانی که بعداً آمده‌اند یا مصدومین تمرین دارد. زیدان او را در اختیار ندارد و اکنون باید ببینیم که آینده وی چگونه خواهد شد.

ماریانو نمی خواهد رئالی را ترک کند که مدت‌ها به دنبال تیم برای او بود. دو موضع مخالف که فعلاً راهی برای درک یکدیگر پیدا نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала