Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدوم و ممفیس در نزدیکی نیوکمپ؟

© REUTERS / Albert GeaСтадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در حال انجام معامله 55 میلیون یورویی بر سر واینالدو قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا برای تقویت ترکیب تیمش در این تابستان دوست دارد با ممفیس دپای و جورجینیو واینالدوم همکار شود. سرمربی بارسا پیش از این به نمایندگان دو هموطنش نزدیک شده و انتظار می‌رود طی روزهای آینده وارد اقدام شود.

رونالد کومان در حال حاضر برای تقویت نیروی کار خود تلاش می‌کند. مربی 57 ساله کاتالان‌ها ایده بسیار دقیقی از بازیکنانی که می‌خواهد جذب کند، دارد. سرمربی سابق هالند مشخصات دو نفر از بازیکنان سابق‌اش را خود بررسی کرده که ممفیس دپای و جورجینیو واینالدوم است. کومان که مصمم به جذب این دو ملی پوش می‌باشد آنان در حال حاضر در ترکیب تیم‌های ملی شان حضور دارند و همچنان مهم‌ترین بازیکنان لیورپول و المپیک لیون محسوب می‌شوند.

 

بسته‌ای کمتر از 55 میلیون یورو برای دپای و واینالدوم؟

به اساس جزئیاتی که فابریزیو رومانو در حساب توییترش فاش کرد؛ بارسا روی فروش برخی بازیکنانش تمرکز دارد. با این حال این امر مانع از نزدیک شدن رهبری کاتالان به نمایندگان ممفیس دپای و جورجینیو واینالدوم نمی‌شود. به گفته این روزنامه نگار ایتالیایی، بلوگرانا حتی باید خیلی زود برای این دو بازیکن وارد عمل شود. در واقع بارسلونا در روزهای آینده هم برای ممفیس دپای و هم جورجینیو واینالدوم پیشنهاد خواهد داد. علاوه بر این، رده‌های بالای بارسا متقاعد می‌شوند که بتوانند در مجموع با مبلغی کمتر از 50 تا 55 میلیون یورو هر دو را جذب کنند اما باید دید که لیون و لیورپول راضی می‌شوند یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала