Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرانجام زمانش رسید؛ مسی و کومان فردا به هم می‌رسند

© REUTERS / ALBERT GEASoccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020 Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match
Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است از فردا ساعت 5:30 به وقت اروپا، لیونل مسی و رونالد کومان هم دیگر را ببیند.

به گزارش اسپوتنیک، کابوس تمام شده و اکنون وقت آن است که به جلو نگاه کنیم. کمتر از 15 روز به شروع فصل باقی مانده و بارسا باید از سر و صدای چند روز گذشته دور شود تا دوباره هیجان در رگ‌های این تیم زنده شود.

لئو مسی در آخرین مصاحبه‌اش گفت که از این پس کاملاً تلاش خواهد تا بارسا همچنان در رقابت باقی بماند و هیچ دلیلی برای تردید در حرفش یا تعهدش وجود نخواهد داشت.

 

صفحه جدید

به همان اندازه که برای همه عوامل درگیر در روزهای اخیر (مسی، خانواده، بازیکنان، بارتومئو، هیئت مدیره، شرکا، هواداران ...) دردناک بوده، ادامه فکر به گذشته و نگه داشتن کینه بی فایده است. وقت آن است که صفحه جدید باز شود و به آینده‌ی نزدیک نگاه کنیم زیرا در کمتر از 15 روز دیگر فصل 2020-2021 شروع می‌شود و آرزوی همه هواداران بارسلونا بازگشت به مسیر پیروزی پس از یک فصل بدون حتی یک جام است به خصوص با آن شکست 8-2 دردناک در لیسبون که صدمات زیادی را وارد کرد.

باشگاه کلیدهای پروژه‌یی را به رونالد کومان داد که هدایت کننده انقلاب کوچک یا بزرگی در این تیم خواهد بود تیمی که دیگر توانایی رقابت مانند گذشته را ندارد.

چهره به چهره با کومان

برای رسیدن به این هدف مربی هالندی لئو مسی را خواهد داشت. آنها همچنین برای قهرمان ومبلی روزهای عدم اطمینان بوده‌اند زیرا داشتن بهترین بازیکن جهان در صفوف خود داشتن یک بازیکن نیست.

فردا ساعت 5:30 بعد از ظهر و بعد از یک و نیم روز مهمانی مسی با کومان دیدار می‌کند. اگرچه آنها قبلاً در مورد بوروفکس معروف صحبت کرده‌اند اما بدیهی است که رونالد می‌خواهد از لئو بداند چه چیزی در سر او می‌گذرد. مربی جدید، روال‌های جدید، جلسات تمرینی جدید، قوانین جدید و طبیعی است که کومان او را در مورد اولین تیم بارسا از این پس به روز کند.

 

حداکثر درگیری

مسی دقیقاً همان چیزی را که بعد از ظهر جمعه در مصاحبه گفت برای مربی جدیدش تکرار می‌کند. از این به بعد مشارکت او در این پروژه بیشتر خواهد بود زیرا او اولین کسی است که می‌خواهد همچنان رقابتی باقی بماند و به قهرمانی عناوین مهم به خصوص لیگ قهرمانان ادامه دهد، رقابتی که از همان فینال برلین در سال 2015 او را مجاب کرد که در برابر سران باشگاه جبهه گیری کند.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی چه زمانی به تمرینات برمیگردد؟ آیا باشگاه او را جریمه میکند؟

موضوع دیگری که در گفتگو مطرح خواهد شد تمدید دیگری است. کاپیتان مشخص نیست که آیا بعد از همه اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده از پوشیدن بازوبند به عنوان اولین کاپیتان احساس راحتی خواهد کرد یا خیر؟ در هر صورت کومان به تصمیم لئو در این مورد احترام ویژه می‌گذارد.

بیاد داشته باشیم کاپیتان‌های تیم اصلی بارسا علاوه بر نابعه آرجانتینی سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرجی روبرتو هستند و هر سه در ترکیب تیم خود ادامه می‌دهند. برای سالها و به دلیل وجود کاریزما در تیم کسی که همه شماره‌ها را برای ورود در بین این چهار نفر داشته باشد، دروازه‌بان آلمانی مارک تر اشتگن است که دیر یا زود باید قرارداد خود را تمدید کند.

بدیهی است که در چند ساعت و روزهای آینده همه نگاه‌ها به لئو مسی خواهد بود. این واقعیت که هیچ مسابقه فوتبال با مردم برگزار نخواهد شد و به آرامش و تنش کمک زیادی خواهد کرد ... و هنوز مشخص نیست که چه زمانی اوضاع تغییر خواهد کرد.

این واقعیت همچنین برای رئیس جمهور بارتومئو مفید خواهد بود که روزهای دشواری را پشت سر گذاشت.

حداکثر رئیس بارسا یک روند مقاومت واقعی، مصون از فراز و نشیب‌ها و انتقادات هفته‌های گذشته را ارائه می‌دهد. مطمئناً برای هواداران بارسلونا بهترین خبر عکس تمرین فردا بعد از ظهر مسی خواهد بود.(لئو برگشت!)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала