Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو برای فرار از دست خبرنگاران به خانه «کیکه ستین» پناه برد

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا این روزها در روستایی با جمعیت 100 نفر که سرمربی پیشین بارسلونا در آنجا زندگی می‌کند، پناه برده است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو پس از به پایان رسیدن قضیه جدایی مسی، به "سن سباستین دی گاراباندال"، روستایی کوچک و 100 نفره در منطقه کانتابریا پناه برده است. جایی که کیکه ستین نیز در آن اقامت دارد تا از دست خبرنگاران و عکاسانی که به دنبال گرفتن مصاحبه از او بودند خلاص شود.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
مسی ماند و بارتومئو نفس راحت کشید

البته خبرنگاران در اطراف این روستا نیز حاضر شده اند و در انتظار هستند تا بارتومئو خودش را نشان بدهد و بتوانند اولین مصاحبه پس از ماندن شدن مسی را از او بگیرند. این منطقه از دهه 60 میلادی به خاطر اخباری مربوط به ظهور حضرت مریم مقابل گروهی از کودکان به شهرت رسید و تبدیل به منطقه ای زیارتگاهی و توریستی شده است. بارتومئو سال پیش و قبل از بازی اوساسونا-بارسا نیز به این منطقه آمده بود.

پس از 11 روز پرحاشیه و پرتنش در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو نفس راحتی کشید چرا که لیونل مسی اعلام کرد در بارسا خواهد ماند. رییس باشگاه بارسلونا که به شدت تحت انتقاد لیونل مسی و رسانه های اسپانیایی قرار دارد، در مقابل بوروفکس ارسالی مسی مقاومت نشان داد و در نهایت حاضر به مذاکره برای جدایی او نشد؛ در حالی که مسی در مصاحبه اخیر خود که در آن ماندنی شدنش را اعلام کرد، صراحتا گفت که بارتومئو به وی قول داده بود که مانع جدایی اش نخواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала