Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله دوباره رییس لالیگا به مسی: در برابر قانون همه مساوی اند + عکس

© AFP 2023 / Roslan Rahmanİspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas,
İspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas, - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس بار دیگر در مورد جدایی لیونل مسی صحبت کرد و مدعی شد که در برابر قانون همه مساوی اند.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان جنجال‌های مسی با باشگاه بارسلونا برای فسخ قرارداد، سازمان لالیگا موضع باشگاه را تایید کرد و ادعای بازیکن آرجانتینی را بی‌بنیاد خواند.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
تباس: جدایی رونالدو هیچ تاثیری روی لالیگا نگذاشت؛ مسی بهترین بازیکن جهان است

رییس لالیگا، تنها راه خروج مسی را از بارسلونا، پرداخت 700 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد دانست و مدعی شد که این بازیکن نمی‌تواند بر بنیاد قانون قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند.

وکلای مسی پس از این ادعا لالیگا را به جانبداری از بارسلونا و جنگ با مسی متهم و با ارائه اسناد ادعا شان را تا جایی ثابت نیز کردند.

خاویر تباس رییس سازمان لالیگا امروز بار دیگر در مورد مسی صحبت کرد و مدعی شد که آن‌ها  فقط قوانین را بازگو کرده اند و همه بازیکنان در برابر قانون برابر اند.

او در این مورد به رسانه‌ها گفت:« حرف‌های ما جنگ علیه مسی نبود. اگر پپیتو پرز یا بازیکن دیگری هم در لیگ ما بود، همین کار را می‌کردم. ما به عنوان یک لیگ وظیفه داریم از قانونی بودن قراردادها و عدالت دفاع کنیم، همیشه قراردادها باید رعایت شوند. اکر مسی در برابر قانون باشد یا بازیکن دیگری. شخصاً فکر می‌کنم هیچ نبردی با مسی و اطرافیانش رخ نداده است. من احترام خاصی برای لئو قائلم، او را دوست دارم، او تاریخچه‌ی فوتبال در 20 سال اخیر است. چطور می‌توانستم با او جنگ کنم؟ تکرار می‌کنم، هدف من از مداخله فقط رعایت قراردادها بود. در پایان، من از تصمیم مسی برای جلوگیری از درگیری های قانونی خوشحالم. او به بازی در تیم زندگی خود ادامه خواهد داد. امیدوارم روابط به حالت عادی برگردد.»

این در حالی‌ست که مسی از دعوای خود علیه بارسلونا منصرف شد و قرار است تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала