Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایانِ کامل ماجرا؛ مسی به تمرینات برگشت + عکس

© REUTERS / ALBERT GEASoccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020 Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match
Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پس از اعلام تصمیمش مبنی برماندن در بارسلونا، امروز در تمرینات حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً لیونل مسی اعلام کرده بود که به دنبال جدایی از بارسلونا پس از 20 سال است و تمام تلاشش را برای برآورده شدن این خواسته‌اش انجام داد اما باشگاه در برابر او ایستادگی کرد.

باشگاه بارسلونا با اشاره به قرارداد این بازیکن، جدایی او را تنها با پرداخت 700 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد ممکن دانست و همین موضوع سبب شد تا این بازیکن به روز جمعه در گفت‌و گویی با گول، از تغییر تصمیمش خبر دهد و مجبور به ماندن در این باشگاه شد.

این بازیکن پس از جنجال‌های فراوان دیروز آزمایش پی‌سی‌آر را سپری کرد و ساعتی قبل نیز در تمرینات حاضر شد تا نخستین جلسه تمرینی را زیر نظر کومان تجربه کند.

مسی در حالی به تمرینات بر می‌گردد که بارسلونا شنبه شب هفته آینده در در دیدار دوستانه به مصاف خیمناستیک می‌رود و در صورتی که این بازیکن تا آن دیدار به آمادگی کامل برسد، احتمال دارد دقایقی به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала