Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمایش کرونای امباپه مثبت شد + عکس

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتیجه آزمایش کرونای کلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاریسن‌جرمن مثبت شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن‌جرمن پس از نائب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به بازیکنانش یک هفته استراحت داد تا خستگی و فشار بازی‌ها را فراموش کرده و با آمادگی کامل برای آغاز رقابت‌های لیگ 1 فرانسه برگردند.

ستاره‌های این تیم اما تعطیلات پر زرق و برق را سپری کردند و به کشورهای مختلف سفر کردند تا ویروس کرونا در میان شان رخنه کند.

پس از بازگشت بازیکنان به تمرینات و انجام آزمایش پی‌سی‌آر، مشخص شد که برخی ستاره‌های این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در آغاز آزمایش کرونای نیمار، دی ماریا و پاردس مثبت شد و پس از این سه بازیکن، آزمایش مائورو ایکاردی، مارکینیوش و کیلور ناواس نیز مثبت شد.

حالا فرانس فوتبال اعلام کرده است که آزمایش کرونای کلیان امباپه نیز مثبت شده و این بازیکن اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرده است.

گفته می‌شود که این بازیکن در دیدار بعدی فرانسه برابر کرواسی غایب خواهد بود و 14 روز را مجبور است در قرنطینه سپری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала