Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب نورمحمدوف: به‌زودی با دوران ورزش حرفه‌ای خداحافظی می‌کنم

© Sputnik / Said TsarnaevRussian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov
Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قهرمان سازمان مبارزات آزاد جهان (UFC) و دارنده کمربند مطلق قهرمانی دسته سبک‌‌وزن اعلام کرد به زودی از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت اکسپرس»، حبیب نورمحمدوف، قهرمان محبوب سازمان مبارازت آزاد جهان بار دیگر از پایان دوران ورزش حرفه‌ای‌اش خبر داد. این قهرمان روس به این باور است که تا چند سال دیگر در بهترین شرایط جسمانی قرار نخواهد داشت.

Во время боя между Конором Макгрегором и Хабибом Нурмагомедовым  - اسپوتنیک افغانستان
دنیل کورمیر: جاستین گاتژی سخت‌ترین حریف «حبیب نورمحمدوف» است
قهرمان دسته سبک وزن مبازات آزاد جهان در این باره گفت:«در 35 سالگی ماندن در صدر رده‌بندی برترین مبارزان سبک‌وزن امکان‌پذیر نیست. خودم را در سطح حرفه‌ای در سنین 35 یا 40 سالگی نمی‌بینم. اکنون در 32 سالگی در بهترین شرایط جسمانی هستم اما می‌دانم که همه چیز موقتی است.»
حبیب در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:«می خواهم استثنایی باشم اما خطرهای مربوط به زندگی‌ام را درک می‌کنم. به زودی با دوران ورزش حرفه‌ای خداحافظی می‌کنم. در دوران حرفه‌ای‌ام خیلی کم مصدوم شدم. هرچند این ورزش بسیار درگیرانه است. به همین دلیل من خیلی خوش‌شانس بودم و می‌خواهم زندگی‌ام را برای سنین 40، 50 و 60 سالگی نجات دهم. نمی‌خواهم در 50 سالگی فلج شوم.»

حبیب نورماگمدوف در 28 مبارزه UFC به پیروزی رسید و با شکست مواجه نشد. پدر و مربی این مبارز روسی مدتی قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مسکو درگذشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала