Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو از نیش زنبور عبور کرد؛ کریس در یک‌قدمی 100تایی شدن

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتفاق غیرمنتظره‌ای باعث شد تا ستاره پرتگالی دیدار برابر کرواسی را از دست بدهد. اکنون او آماده است که تیم ملی کشورش را برابر سویدن است.

به گزارش اسپوتنیک، با شروع دوباره مسابقات ملی در فوتبال دنیا کریستیانو رونالدو امیدوار بود تا در دیدار برابر کرواسی یک گام دیگر به شکستن رکورد علی دایی، بازیکن ایرانی به عنوان گلزن‌ترین بازیکن ملی تاریخ نزدیک شود اما یک اتفاق غیرمنتظره باعث شد تا ستاره پرتگالی این دیدار را از دست بدهد.

Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دلیل عجیب غیبت رونالدو در لیگ ملت‌ها در ترکیب پرتگال؟

رونالدو با99گل زده تنها 10 گل ملی با علی دایی فاصله دارد. اگر مصدومیت ویژه‌ای برای فوق ستاره پرتگالی پیش نیاید، او در دو ماه پیش‌روی پنج فرصت بازی در تیم ملی پرتگال را دارد که می‌تواند در فرصت‌های به دست آمده در لیگ ملت‌های اروپا سرانجام به رکورد استثنایی علی دایی پایان دهد.

پس از ویروس کرونا که مسابقات ملی را با تاخیر 10 ماهه روبه رو کرده بود مصدومیت رونالدو توسط نیش یک زنبور باعث شد تا ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال در دیدار برابر کرواسی در ترکیب تیم ملی کشورش غایب باشد. اما از اردوی پرتگالی‌ها خبر می‌رسد که مصدومیت عجیب رونالدو بهبود پیدا کرده و فرناندو سانتوش سرمربی پرتگال می‌تواند از فوق‌ستاره خود در ترکیب تیمش در دیدارامشب مقابل سویدن بهره ببرد تا رونالدو پس از 296 روز بار دیگر در پیراهن تیم ملی در میادین حاضر شود.

تیم ملی پرتگال در دومین بازی‌اش در گروه سوم از لیگ A رقابت‌های لیگ ملت‌ها امشب از ساعت 11:15 به وقت افغانستان مهمان سویدن خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала