Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدال - اینترمیلان؛ انتقالی که دو سال دیرتر اتفاق افتاد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که مهاجم بارسلونا در یک قدمی انتقال به اینتر میلان قراردارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه بارسلونا تمرینات خود را در هفته جای با همه ستارگانش از جمله لوئیز سوارز و آرتورو ویدال  آغاز کرده است، خبر انتقال این دو بازیکن به یوونتوس و اینتر هر روز در رسانه های ایتالیایی منتشر می‌شود.

آرتورو ویدال - اسپوتنیک افغانستان
رسانه‌های ایتالیایی؛ قرار داد «آرتور ویدال» با اینتر میلان آماده است

در همین رابطه امروز گازتا دلا اسپورت نوشت :«آنتونیو کونته برای تقویت خط هافبک اینتر  قصد خرید آرتورو ویدال را دارد. مذاکرات از هفته ها پیش آغاز شده و به نظر می رسد به زودی نهایی می شود.» سران باشگاه اینتر مطمئن است که خرید آرتورو ویدال را در این هفته قطعی خواهد کرد. فقط جزئیات این انتقال باقی مانده است.

قرارداد او با اینتر تا جون 2022 خواهد بود. ویدال که در ابتدای فصل 2018/19 مورد توجه اینتر قرار داشت، در نهایت مسیر خود را تغییر داد تا به بارسلونا ملحق شود. حالا پس از گذشت 2 سال، به نظر می رسد که ویدال را در پیراهن نراتزوری خواهیم دید. روز گذشته پدر ستاره شیلیایی آبی‌اناری‌ها نیز در خصوص انتقال پسرش در صحبت با رسانه‌ها گفت:«دوران حضور ویدال در بارسلونا به پایان رسیده و اینتر بهترین گزینه است.

ویدال در ایتالیا به عنوان یک بازیکن با تجربه می تواند برای سال ها زیادی به کارش ادامه بدهد.» در مجموع ویدال برای بارسا 96 بازی انجام داد که 11 گل و 10 پاس گل را در کارنامه اش در این تیم ثبت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала