Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیون در انتظار پایان دوران حرفه‌ای بنزما

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید طبق قرارداد تا جون 2022 در مادرید ماندنی‌ست اما او می‌تواند چالش بعدی خود را تجربه کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما مهاجم رئال مادرید که در المپیک لیون جایی که فوتبال را آغاز کرد و اولین قدم‌هایش در دنیای حرفه‌ای را برداشت و امروز یکی از بازیکنان اصلی رئال است که قبلاً با گل‌هایش در تاریخ باشگاه تأثیرگذاری کرده و جوایزی را نیز کسب کرده است. با این حال همه چیز خوب روان است و احتمالا ماجراجویی مهاجم فرانسوی ممکن است در جون 2022 زمانی که قرارداد او به پایان می‌رسد، خاتمه یابد. در سن 34 سالگی بنزما می‌تواند به همان جایی که همه چیز را شروع کرد بازگردد، حداقل این خواسته مدیر ورزشی است.

"ما منتظر لحظه مناسب هستیم تا پروژه را روی میز بگذاریم"

جونینیو مدیر ورزشی المپیک لیون به RMC گفت: "این رویای ماست که کریم با ما به پایان برساند. اما امروز او هنوز هم عملکرد بسیار خوبی دارد. این رویای همه در اینجا است شاید 2 فصل دیگر به ما برگردد، لیگ قهرمانان را بازی کند، رهبر باشد و تمام تجربیات خود را شریک کند. آیا قصد موفقیت داریم یا نه؟ نمی‌دانم. این تلاش می‌کند. ما نمی‌توانیم حقوق او را در مادرید پرداخت کنیم. ما منتظر لحظه مناسب هستیم تا پروژه را روی میز بگذاریم. احترام بین من و او وجود دارد ما با هم بازی کردیم. او یک استعداد باورنکردنی است. این برای ما یک رویاست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала