Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رگیلون حلال دو مشکل جدی سولسشیر در اولدترافورد

© REUTERS / Susana VeraReal Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon
Real Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتقال سرخیو رگیلون به منچستریونایتد دو مشکل اوله گونر سولسشیر را می‌تواند برطرف کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو رگیلون پس از پیشنهاد به منچستر یونایتد که در حال ارزیابی گزینه‌های خود است، می‌تواند رئال مادرید را ترک کند زیرا اوله گونار سولسشیر گزینه‌های بیشتری را پیش رو می‌بیند اما این برای مربی نارویژی که می‌خواهد به زودی ورود بیشتری ببیند، کافی نیست.

جیدون سانچو در تمام تابستان در لیست خواسته‌های اوله گونار قرار داشته اما بوروسیا دورتموند انتقال وی را دشوار کرده و باید او اهداف دیگری را دنبال کند.

در حالی‌که سولسشیر همچنین به دنبال تقویت خط دفاعی خود است اما در مورد جذب اوپامیکانو بازیکن مورد علاقه‌اش برای شریک شدن با هری مگوایر، با مشکلاتی روبرو شده است. اما او هنوز هم می‌تواند با جذب رگیلون که رئال مادرید پیشنهاد کرده، مدافعان کناری خود را تقویت کند.

بازیکن اسپانیایی فصل گذشته را به صورت قرضی در سویا سپری کرد و به تیم سال لالیگا راه یافت. در واقع این همان تیمی بود که یونایتد را از لیگ اروپا حذف کرد که پس از غلبه بر اینترمیلان توانست جام قهرمنی را کسب کند.

رگیلون یک مدافع چپ کلاسیک اسپانیایی است که پر سرعت، عاشق حمله است و از فضای گسترده استفاده می‌کند.

او همه مشکلات را برای سولشیر که سعی دارد تاکتیک‌های تهاجمی خود را بر اساس همین اصول درست کند، حل بسازد.

گزینه‌های فعلی او در پست دفاع چپ از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند، لوک شاو آنطور که سولسشیر می‌خواهد از جناحین پایین سر نمی‌خورد و توانایی عبور وی در بهترین حالت نیز متوسط ​​بوده است.

این می‌تواند توسط رگیلون حل شود که یک سلاح مخفی در یک سال موفق برای باشگاه سویا بود.

مشکل دیگری که این جوان 23 ساله می‌تواند حل کند کاهش فشار بر شانه‌های براندون ویلیامز است. مربیان یونایتد به خوبی به فکر این بازیکن جوان هستند اما نگرانی این است که در سال‌های شکل گیری او بیش از حد مورد علاقه قرار بگیرد.

آمادگی جسمانی شاو نیز مشکل ساز بوده و از ویلیامز خواسته شده تا در مواقعی که برای این جوان 20 ساله سخت بوده است قدم بردارد.

ورود رگیلون به بازیکن انگلیسی کمک می‌کند تا راحت‌تر استراحت کند زیرا می‌داند که او می‌تواند به درستی رشد کند و دور از مرکز توجهات باشد.

این‌که آیا یونایتد با رگیلون قرارداد بست یا خیر، باید از نظر رئال مادرید اصرار داشته باشد که بند خرید را شامل شود. این برخلاف میل وود وارد است که اگر از یک فصل مثمر ثمر در اولدترافورد برخوردار شود، نمی خواهد کنترل مذاکرات را از دست بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала