Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو کلید پرونده بیل است؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو در نوامبر گذشته وارد تاتنهام شد و طبق گزارشات از آن زمان قصد داشت گرت بیل را به اسپرز بازگرداند. بازگشت مرد ولزی تحت برخی شرایط همچنان مهم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل اخیراً در بحبوحه جدال بر سر علاقه‌اش به گُلف و زمان کمتر بازی در رئال مادرید توضیح داد که او همیشه آماده بازی در تیم باشگاهی است و علاقه دارد به حرفه خود ادامه دهد. " چه می‌توانم بگویم؟ من می‌خواهم فوتبالم را ادامه دهم. من همیشه انگیزه بازی دارم، فکر می‌کنم تصمیم‌گیری در اختیار باشگاه است. من همه چیز را امتحان کردم اما آنها کسانی هستند که کنترل می‌کنند. من قرارداد دارم تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که آنچه را که انجام می‌دهم ادامه دهم و امیدوارم اتفاقی بیفتد." با این حال مهاجم ولزی در برنامه‌های زین الدین زیدان جایی ندارد و دیگر بخشی از برنامه فلورنتینو پرز برای بلند مدت نخواهد بود. اما تونلی می‌رسد که به باشگاه مورد شناحت او منتهی می‌شود: تاتنهام.

گرت بیل در تاتنهام، اگر ...

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط منابع آگاه، بلیچر ریپورت مدعی شد که اگر باشگاه لندنی موفق شود راهی برای پاسخگویی به مطالبات مالی ستاره ولزی پیدا کند، تاتنهام همچنان قادر به میدان دادن به گرت بیل خواهد بود. بنابراین بازیکن باید کاهش جاه طلبی‌های حقوقی خود را بررسی کند تا بتواند به باشگاه سابقش برگردد. گفته می‌شود که دانیل لوی رئیس اسپرز همیشه در مورد احتمال بازگشت گرت بیل به شمال لندن آزاد بوده است. منابع رسانه‌ای حتی گزارش داده‌اند هنگامی که ژوزه مورینیو به عنوان مربی در نوامبر گذشته منصوب شد نام گرت بیل در برنامه‌های مدیریتی دوباره ظاهر شد. اگر بیل رئال مادرید را ترک کند تاتنهام محتمل‌ترین مقصد تاکنون خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала