Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار رئال مادرید با رایو وایکانو لغو شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار دوستانه رئال مادرید برابر رایو وایکانو که قرار بود امروز برگزار شود، لغو گردید.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آ اس مدعی شده که بازی دوستانه رئال مادرید برابر رایو وایکانو که قرار بود امروز چهارشنبه در والدبباس برگزار شود لغو شده که احتمال می‌رود دلیل آن پس از مثبت بودن تست بازیکنی از وایکانو به خاطر کوید19 می‌باشد.

جلسه تمرینی برای روز چهارشنبه

تصمیم برای لغو این بازی با توافق متقابل اتخاذ شده و رایو بازیکنان خود را که قرار بود امروز صبح با اتوبوس به والدبباس بروند را مطلع کرده است. به این تیم گفته شده که ساعت 09:00 در محل تمرین حاضر شوند تا به صورت عادی تمرین کنند.

مادرید با 22 بازیکن از جمله چندین بازیکن تیم جوانان برای بازی آماده شده بود و اکنون خود را در موقعیت سازماندهی یک بازی جایگزین می‌بیند که به دلیل همه گیری و با شروع رقابت‌های جدید لالیگا در آخر هفته، ساده نخواهد بود. در شرایطی که وجود دارد تیم زیدان تنها یک مسابقه تمرینی قبل از شروع فصل خواهد داشت که روز سه‌شنبه پانزدهم ماه جاری در والدبباس مقابل ختافه برگزار خواهد شد.

در همین حال رایو در مورد تست PCR بازیکنی که علائمی را نشان داد اما هویت وی فاش نشده، اطلاعات بیشتری کسب خواهد کرد. در حالی که باشگاه منتظر نتایج است، آنها احتیاط پیشه کردند و تصمیم گرفتند بهترین بازی دوستانه قبل از فصل را لغو کنند. این تیم روز یکشنبه فصل را مقابل مایورکا در سن مویکز آغاز می‌کند. این در حالیست که روز گذشته اُسکار ترخو از غلبه بر ویروس کرونا به تمرین بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала