Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی بند امیر در لیگ شش دوش کریکت + عکس

© Photo / ACBرقابت‌های لیگ شش دوش کریکت افغانستان
رقابت‌های لیگ شش دوش کریکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم بندامیر در ادامه بازی‌های رقابت‌های لیگ شش دوش کریکت افغانستان حریفش آمو را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، ششمین بازی از رقابت‌های لیگ شش دوش کریکت افغانستان امروز میان دو تیم آمو و بند امیر انجام شد که در نهایت تیم بندامیر با اختلاف 7 ویکت کسب برتری کرد.

در این بازی که در ورزشگاه بین المللی کریکت کابل برگزار شد، بندامیر قرعه را برد و انتخاب توپ اندازی کرد که طی 20 آور تیم آمو 143 دوش را هدف گذاشت. در بخش توپ‌زنی درویش رسولی (بدون خارج شدن) 52، جاویداحمدی 34 و فرهان زاخیل 22 دوش برای تیم آمو انجام دادند. در سوی مقابل و در بخش توپ اندازی شرف الدین اشرف 2، وفادار مومند و وقار سلام خیل هر کدام یک یک بازیکن را از زمین بازی خارج ساختند.

در ادامه سبزپوشان بند امیر به توپ زنی پرداختند و در آور 17.3 هدف داده شده را با از دست دادن تنها 3 بازیکن برآورده ساختند.

در بخش توپ زنی عثمان غنی با 57، حضرت الله ځاځی با 38، ناصر جمال با 20 و اکرام علی‌خیل با 18 دوش برای تیم بندامیر درخشیدند و در سوی دیگر عبدالواسع توانست 3 بازیکن این تیم را از زمین بازی خارج سازد.

در فرجام نیز عثمان غنی بازیکن تیم بندامیر به خاطر

عثمان غنی توپزن تیم دیلی فریش بند امیر خاماران امروز به خاطر کسب سومین پنجاه دوش‌اش در فصل هفتم لیگ شش دوش لقب بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала